Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید علی‌یاری، مهاجم تیم فوتبال پارس جنوبی جم اعلام کرد که به احتمال فراوان به همکاری خود با این تیم پایان خواهد داد. ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

مجید علی‌یاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد عملکرد تیمش در فصل گذشته گفت: ما در رده دوازدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفتیم، ولی لیاقت ما این جایگاه نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارس جنوبی از لحاظ فنی تیم خوبی بود. ما بازیکنان و کادر فنی خوبی داشتیم، اما متأسفانه مشکلات مالی در عملکرد تیم ما تأثیر منفی گذاشت. دریافتی ما کمتر از 50 درصد بود که این در نوع خودش فاجعه است. باشگاه هم قول داده که طلب‌های‌مان را پرداخت کند، ولی هنوز هیچ خبری نیست و ما هم منتظر هستیم.

مهاجم تیم فوتبال پارس جنوبی جم در مورد اینکه آیا با این وضعیت از پارس جنوبی جم جدا خواهد شد یا خیر، خاطر نشان کرد: من بازیکن آزاد هستم و فعلاً هم تصمیمی برای آینده نگرفته‌ام، اما با این وضعیت بعید است در پارس جنوبی بمانم. البته با این وضعیتی که پارس جنوبی در فصل گذشته داشت، بعید می‌دانم بازیکنان تاپ به این تیم بیایند. قطعاً پارس جنوبی در فصل آینده کار بسیار سختی خواهد داشت.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از عملکردش در فصل گذشته رضایت دارد، عنوان کرد: من در اکثر بازی‌ها به میدان رفتم و فقط در بازی با پیکان و پدیده به دلیل مصدومیت و محرومیت غایب بودم. من بیشتر به‌عنوان وینگر بازی می‌کردم و پنج گل هم برای تیمم زدم. البته می‌توانستم امسال 10 گل بزنم، ولی واقعیت این است که مشکلات مالی در عملکرد فردی و تیمی ما تأثیرگذار بود و بازیکنان در خیلی از بازی‌ها تمرکز لازم را نداشتند.

دروازه‌بان پارس‌جنوبی در تیررس سایپاسایپا دو بازیکن جدید گرفت، با شاه‌علی‌دوست تمدید کرد

 

انتهای پیام/

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط مهدی تارتار پارس جنوبی‌جم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مهدی تارتار پارس جنوبی جم مهدی تارتار پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۷۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می‌شود

پورعباس رئیس سازمان سنجش کشور گفت: با توجه به اینکه تعدادی از داوطلبان در حاجی آباد زیرکوه موفق به حضور در جلسه آزمون سراسری نشدند، آزمون برای این افراد تکرار می‌شود.

او افزود: در سیل اخیر در حاجی آباد زیرکوه حدود ۶۰ نفر از داوطلبان علی رغم اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران تمام امکانات خودشان را بسیج کردند که داوطلبان را به آزمون برسانند و موفق نشدند افزود:  تا ۳ هفته  آینده آزمون مجدد اختصاصی برای مناطق سیل زده از داوطلبان اخذ می‌شود تا حقی ضایع نشود.

بیشتر بخوانید

تیر، فرصت دوم برای جاماندگان کنکور سراسری در خراسان جنوبی

پورعباس بیان کرد: دانش آموزان و والدین مناطق سیل زده همدردی ما را پذیرا باشند و از نگرانی که برایشان ایجاد شد عذرخواهی می‌کنم.  

رئیس سازمان سنجش کشور با اشاره به اینکه شرایط را دولت جمهوری اسلامی ایران درک می‌کند ادامه داد: با هماهنگی که با استاندار، فرماندار، نمایندگان مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت، ۳ هفته آینده آزمون سراسری کنکور برای دانش اموزان مناطق سیل زده  برگزار می‌شود.  

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • تولید بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی
  • آزمون سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده تکرار می‌شود
  • کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می‌شود
  • پیش بینی افزایش دما و وزش باد در آبادان و خرمشهر
  • ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم
  • هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • ژاوی: حمایت بازیکنان باعث شد در بارسا بمانم
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت