Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-01@11:21:56 GMT

کمپین جمع‌آوری فطریه موسسه خیریه حکیم

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۴۷۵۹۳

به گزارش ایلنا، روابط عمومی موسسه خیریه حکیم اعلام کرد: موسسه خیریه حکیم مانند سنوات گذشته امسال نیز آماده دریافت زکات فطریه و کفاره شما مومنان و روزه داران عزیز است که در اسرع وقت به دست نیازمندان بحق و محترم  برساند.

این موسسه از هم اکنون به خیرین محترمی که قصد پرداخت زکات فطریه و کفاره خود  به این موسسه را دارند مثل سنوات گذشته پاکت مخصوص جمع آوری فطریه تحویل می‌نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است که  همکاران ما در این موسسه از بعد ظهر روز عید سعید فطر نسبت به تحویل و توزیع  مبالغ جمع آوری شده بین مددجویان موسسه که از نیازمندان آبرومند و بیماران نیازمند کمک جامعه هستند، اقدام می‌نمایند.

علاقمندان برای تحویل و پرداخت زکات فطریه و کفاره خود می توانند علاوه بر درخواست پاکت فطریه  با مراجه مستقیم به سایت موسسه به نشانی hakeim.ir  نسبت به پرداخت آنلاین به حساب موسسه اقدام نمایند و یا با شماره گیری  کد #26*2*0*724* با تلفن همراه اقدام نمایند.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۷۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهرودی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند

محمدمهدی اصغری گفت: پرداخت این میزان صدقه نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن(۱۴۰۱) حدود ۲۷ درصد افزایش داشت.

وی با اشاره به اینکه مبلغ ۱۶ میلیارد و ۶۷ میلیون ریال صدقه در سال ۱۴۰۱ جمع‌آوری شده بود، ابراز کرد: صدقه‌های جمع‌آوری شده برای خانواده‌های زیر پوشش در زمینه‌های درمان، معیشت، جهیزیه، خرید لوازم منزل، کمک هزینه تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان، ساخت و تعمیر مسکن و کمک‌های موردی هزینه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • شاهرودی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند
  • کمک میلیاردی یک موسسه خیریه به نیازمندان قزوینی
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد
  • هفتمین کاروان کمک‌های مصر راهی غزه شد
  • زنده گیری روزانه ۵۰ سگ بی‌صاحب در تهران
  • خمس و زکات در عین وجوب یک امر داوطلبانه است
  • فتوای رهبر انقلاب درباره مصرف داروی سقط جنین با احتمال بارداری و استشمام بوی خوش در اعتکاف
  • زکات مستحبی گره های اقتصادی جامعه را می گشاید
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)