Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان زنجان گفت: مهلت هفت روزه استعفای داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس در سال‌جاری از روز گذشته آغاز شده است.به گزارش بلاغ،رضا عسگری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مهلت هفت روزه استعفای داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس از روز جمعه ۱۰ خرداد‌ماه آغاز شده است.

فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه علاوه بر استعفا باید داوطلبان شرکت در انتخابات در هیچ پستی مشغول به کار نباشند، بیان کرد: هم‌اکنون ستادهای انتخاباتی در شهرستان‌ها تشکیل و در حال برنامه‌ریزی برای این موضوع هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره بر ضرورت برگزاری باشکوه انتخابات در سال‌جاری همانند سال‌های گذشته بیان کرد: زیر ساخت‌های ارتباطی لازم برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در حال فراهم شدن است.

عسگری با اشاره به اینکه افرادی که مشمول ماده 29 باشند نیازی به اعلام به فرمانداری نیست، تصریح کرد: به همین دلیل هنوز اطلاع دقیقی از افرادی که برای شرکت در انتخابات مجلس نداریم.

فرماندار شهرستان زنجان خاطر نشان کرد: در این مرحله اعلام استعفای داوطلبان نیازی به اعلام به فرمانداری ندارد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۸۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار داوطلبان دور دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حامد شایان افزود:در مرحله اول رقابت بین ۳ هزارو ۳۷۲ نفر بود که ۱۴ نفر به مجلس راه پیدا کردند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برای حل مشکلات باید در انتخابات شرکت کرد
  • ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار رای‌گیری در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان مستقر شد
  • انتخابات دور دوم مجلس در زنجان چالش بین فضاسازی و حقیقت
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در زنجان و طارم
  • آمار داوطلبان دور دوم انتخابات
  • تمدید مهلت داوطلبان برای تأیید سوابق تحصیلی
  • آخرین مهلت داوطلبان کنکور برای تأیید سوابق تحصیلی
  • مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر دسترسی به آبشار لوه/ مسیر دسترسی به آبشار مسدود شد
  • مسدود شدن مسیر دسترسی به آبشار لوه؛ مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر
  • مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر دسترسی به آبشار لوه