Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه جوامع بشری امروزه از تفکر و اندیشه معمار کبیر انقلاب الگو می گیرند گفت: تحریم های دشمنان علیه ایران، رشد و پیشرفت جامعه را فراهم خواهد کرد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از رشت، «آیت الله رسول فلاحتی» امروز(شنبه، 11 خرداد) در مراسم گرامیداشت ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی (رحمة الله علیه ) در دانشگاه علوم پزشکی گیلان اظهار کرد: اندیشه امام راحل  بعد از انقلاب اسلامی در روابط اجتماعی کشورها تحول اساسی ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه معمار کبیر انقلاب دارای ویژگی‌ها و شاخص‌های ارزشمند اخلاقی بود گفت: امام(رحمة الله علیه ) در فقه، اصول، فلسفه، کلام، تاریخ، عرفان و مسائل سیاسی از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار بود.

 

امام جمعه رشت اذعان کرد: امروز بشریت متفکر و عاقل، اندیشه‌های بلند امام(رحمة الله علیه)  را در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی می‌پذیرد.

 

آیت الله فلاحتی به ویژگی‌های گفتاری این مرد بزرگ پرداخت و تصریح کرد: گفتار و پیام‌های معمار کبیر انقلاب برای عوام مردم قابل فهم و دلنشین بود و این از شگفتی‌های معادلات‌رفتاری و گفتاری امام ( رحمة الله علیه ) بود.

 

وی ادامه داد: معمار کبیر انقلاب اسلامی  در اصول استقلال سیاسی معتقد است که حکومت اسلامی نباید وابسته به اردوگاه شرق و غرب باشد.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر اینکه رهایی از استعمار فکری و داشتن استقلال اندیشه از فرمایشات معمار کبیر انقلاب است، خاطرنشان کرد: مسئولان امر با نگاه ویژه به رهنمودهای این مرد بزرگ با استفاده از ظرفیت‌های عظیم دانشگاه و حوزه در راستای برقراری استقلال فرهنگی بایستی بیش از پیش در شرایط فعلی بکوشند.

 

امام جمعه رشت به تحریم‌های اقتصادی اشاره کرد و  افزود: تحریم‌ها سبب رشد و تعالی کشور خواهد شد و تا کنون هر پیشرفتی داشتیم در سایه تحریم و تهدیدات دشمنان بود.

 

وی اظهار کرد: امام ( رحمة الله علیه ) استقلال در سیاست، فرهنگ و اقتصاد را در جامعه اسلامی نهادینه کرد، اندیشه های معمار کبیر انقلاب امروزه الگوی دیگر جوامع بشری است.  

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی روز قدس روز قدس خبرگزاری شبستان معامله قرن فلسطین ماه رمضان قدس استان بوشهر حمایت از فلسطین امام خمینی ره تحریم ها انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۸۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: یکی از رویکردهای مهم سپاه استان، در کنار حفظ ارزش‌های انقلاب؛ اعتقادی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام طه توکلی، صبح امروز در نشست بصیرتی که در سپاه کردستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم اظهار داشت: امروز گفتمان شهید مطهری نام‌گذاری شده که سه کلید واژه خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی در آن موج می‌زند.

وی رد دموکراسی غربی در مقابل دموکراسی اسلام را یکی از اندیشه‌ها و اهداف گفتمان شهید مطهری ذکر کرد و گفت: امروز همین اندیشه و تفکر تحت عنوان گفتمان‌سازی و تمدن‌سازی در دستور کار است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی تصریح کرد: امروز در دانشگاه‌های سراسر دنیا دانشجویانی که زمانی دچار بی‌هویتی شدند در پرتو خیز گفتمان و اندیشه ناب که برگفته از اندیشه انقلاب و امامین انقلاب است، علیه جرثومه فساد رژیم صهیونیستی اعلام انزجار و تنفر می‌کنند.

وی افزود: امروز ماهیت جرثومه فساد برای همه کشورها و دانشجویان و نسل جوان افشا شده و روز به روز انزجار جامعه جهانی نسبت به این رژیم جعلی بیشتر می‌شود.

توکلی  در بخشی دیگر از سخنان خود با قدردانی از تلاش‌های همه رده‌های سپاه استان خاطر نشان کرد: خدمت و رویکرد فعالیت‌ها در سپاه کردستان در کنار حفظ و صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی؛ اعتقادی و در راستای گفتمان امامین انقلاب است.

وی عنوان کرد: اگر ماموریتی در راستای پاسداری ما قرار بر انجام شود، قبل از آمادگی رزم، آمادگی روحی و روانی برای انجام ماموریت‌های سپاه و بسیج را خواهیم داشت.

این مقام مسئول گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تقویت معنویت، باورهای دینی و اعتقادی می‌تواند رسالت خود یعنی حفظ نظام و دستارودهای انقلاب را به خوبی انجام دهد.

توکلی ابراز داشت: امیدوارم که همواره قدردان خون پاک شهدا باشیم و راه پرافتخار این عزیزان را حفظ و با قوت هر چه بیشتر ادامه دهیم.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • جنبش های دانشجویی اخیر ریشه در فطرت های بشری دارد
  • معلمان معمار آینده نظام هستند
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • هوش مصنوعی و حجیت فتوا
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است
  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح و امنیت است
  • کنعانی: ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است