Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛ سخنگوی وزارت خارجه چین، آمریکا را به دروغگویی متهم کرد و گفت: از نظر آمریکایی‎ها دروغ هر چه بزرگ‎تر باشد و بیشتر تکرار شود، مردم بهتر آن را باور می‎کنند و بر توان و قدرت آمریکا نیز اضافه خواهد کرد اما باید به آنها گفت که نباید شعور و آگاهی مردم را دست کم بگیرند.
به گزارش ایرنا، "گنگ شوانگ” روز شنبه با صدور بیانیه ای با اشاره به اینکه توان واقعی با دروغ و توهم به دست نمی‎آید گفت: یک‌جانبه‎گرایی و حمایت‎گرایی آمریکا در حال حاضر با مخالفت شدید مردم این کشور و جامعه جهانی مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا چند روز پیش گفته بود آمریکا در مساله اقتصادی و تجاری با چین عملکرد خوبی داشته است، اگر چین می‎خواست با آمریکا درباره مسائل اقتصادی و تجاری به توافق برسد، دو طرف زودتر از اینها به توافق رسیده بودند اما چین این توافق را خراب کرد.ترامپ افزود: افزایش تعرفه‎ها اثرات مخربی را بر اقتصاد چین برجای گذاشته است بسیاری از تولید کنندگان خارجی در حال ترک چین به مقصد کشورهای آسیایی دیگر چون ویتنام هستند و این مساله چین را به یک کشور ضعیف تبدیل کرده است.سخنگوی وزارت خارجه چین با رد این ادعاهای ترامپ گفت: آمریکا این ادعاهای دروغین را پیش از این نیز چندین بار تکرار کرده است چین نیز هر بار این دروغ‎ها را فاش کرده است اما مثل اینکه آمریکا دوست دارد این امر را تکرار کند.گنگ شوانگ افزود: چین امیدوار است آمریکا با رسیدن به یک شناخت صحیح از اوضاع، هر چه سریع‎تر به مسیر صحیح بازگردد و از دروغگویی دست بردارد.‌ برچسب ها: چین

منبع: خرداد

کلیدواژه: چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۸۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاضی آمریکایی ترامپ را برای توهین به دادگاه جریمه کرد

«دونالد ترامپ» رییس جمهوری سابق آمریکا از سوی یک قاضی فدرال به پرداخت ۹هزار دلار به خاطر توهین به دادگاه جریمه شد.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، قاضی ناظر بر محاکمه دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا را به دلیل اهانت به دادگاه به پرداخت ۹هزار دلار جریمه کرد و گفت در صورت ادامه این رفتار ممکن است حکم زندان برای ترامپ صادر شود.

قاضی ژان مرچان در یک دستور نوشتاری تصریح کرد: این جریمه ممکن است برای بازدارندگی ترامپ کافی نباشد ولی او صلاحیت اعمال مجازات بالاتر را ندارد.

مرچان نوشت: بدینوسیله به متهم اخطار می‌شود که دادگاه، تخلفات عمدی از دستورات اعلام شده را تحمل نخواهد کرد و در صورت لزوم مجازات حبس را در نظر خواهد گرفت.

این قاضی فدرال برای جلوگیری از انتقاد ترامپ از شاهدان و سایر افراد دخیل در این پرونده، این حکم را اعلام کرد.

از سوی دیگر قاضی ناظر بر محاکمه ترامپ، وی را برای هر یک ۹ بیانیه‌ برخطش علیه قوانین دادگاه هزار دلار جریمه کرد.

قاضی همچنین به ترامپ دستور داد تا این بیانیه‌ها را در اولین فرصت از حساب شبکه‌های مجازی خود حذف کند.

هنگامی که خبرنگاران از ترامپ خواستند در مورد جریمه اظهارنظر کند، ترامپ پاسخی نداد.

دیگر خبرها

  • این دروغ را درباره کاهش افسردگی باور نکنید
  • قاضی آمریکایی ترامپ را برای توهین به دادگاه جریمه کرد
  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • طنز تلخ آمریکا؛ با مردم عراق جنگ نداریم(!)
  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین
  • صنعا: سرکوب دانشجویان موید دروغ بودن شعار دموکراسی آمریکاست
  • «سندرم ویتنام» در غزه تکرار می‌شود؟
  • بازداشت و سرکوب گسترده دانشجویان در دانشگاه های بزرگ آمریکا+ فیلم/ جنگ غزه را متوقف کنید/ مجوز خشونت بیشتر علیه دانشجویان معترض صادر شد
  • واکنش ایلان ماسک به توافق بلندمدت آمریکا با اوکراین
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد