Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-08@23:43:55 GMT

لیگ ملت‌های والیبال/ ایران 2 - چین صفر

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۴۸۶۷۸

تیم ملی والیبال ایران توانست در بازی دوم خود از لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ ست اول و دوم را مقابل چین با پیروزی پشت سر بگذارد. آفتاب‌‌نیوز : از ساعت ۱۶:۳۰ عصر امروز (شنبه) ۱۱ خرداد ماه ۱۳۹۸ تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود از لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ والیبال، برابر تیم میزبان (چین) به میدان رفت که تاکنون ست اول و دوم این بازی را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ترکیب تیم ایران را در شروع این دیدار سعید معروف، میلاد عبادی‌پور، سید محمد موسوی، پوریا فیاضی، امیر غفور و علی‌اصغر مجرد تشکیل می‌دادند. چین نیز با لباس زرد رنگ و ترکیب کینگ یائو دای، چوان جیانگ، مائو ژانگ، لیو، رائو و تونگ (لیبرو) بازی را شروع کرد.
ست اول: ۲۵ - ۲۲ ایرانابتدای این بازی ملی‌پوشان ایران مانند بازی با ایتالیا شروع خوبی نداشتند و چینی‌ها توانستند با کسب ۴ امتیاز متوالی اختلاف چهار امتیازی را ایجاد کنند. در ادامه ملی پوشان ایران توانستند اختلاف را کاهش دهند اما چینی‌ها با کسب امتیاز ۸ وقت استراحت فنی اول را برای خود کردند. با شروع مجدد بازی، ایران توانست بازی را در امتیاز ۸ به تساوی بکشاند. با عملکرد خوب ایران در دریافت اول شاگردان کولاکوویچ فاصله خود را با چین به سه امتیاز رسانده و ۱۴ - ۱۱ پیش افتادند. ایران توانست با درخشش عبادی‌پور و فیاضی فاصله خود را به چهار امتیاز رسانده و ۱۶ - ۱۲ وقت استراحت فنی دوم را از آن خود کند.
با شروع مجدد بازی در حالی که چینی‌ها فاصله امتیاز را کاهش داده بودند سعید معروف با سرویس‌های خوب خود بار دیگر اختلاف امتیاز را به ۴ افزایش داد. چینی‌ها که روند خوبی را داشتند با خطای فیاضی به یک امتیازی ایران رسیدند اما، با پاس تک دست زیبای سعید معروف امیر غفور امتیاز ۲۱ را برای ایران کسب کرد تا فاصله به دو امتیاز برسد.
ایران در ادامه نیز توانست با درخشش امیر غفور فاصله خود را به سه امتیاز رسانده و در مجموع ۲۵ - ۲۲ پیروز این ست شود.
ست دوم: ۲۵ - ۱۸ ایرانایران از همان ابتدای ست دوم بازی را خوب شروع کرده و دو امتیاز متوالی کسب کرد اما چینی‌ها توانستند این فاصله را جبران کنند. با درخشش پوریا فیاضی در خط سرویس، ایران توانست با کسب ۴ امتیاز متوالی ۶ بر ۲ از چین پیش بیافتد تا لوزانو را مجبور به درخواست وقت استراحت برای چینی‌ها کند. با بازگشت تیم‌ها به زمین چین با کسب دو امتیاز متوالی فاصله را کم کرد اما ایران با کسب امتیاز هشتم استراحت فنی اول را ازآن خود کرد. با درخشش علی‌اصغر مجرد سرعتی زن جوان تیم ملی ایران در خط حمله و خط سرویس اختلاف امتیاز دو تیم به ۶ رسید تا بار دیگر چینی‌ها تقاضای وقت استراحت کنند.
پس از ورود دو تیم به زمین چینی‌ها فاصله را به ۴ امتیاز کاهش دادند اما ایران با رسیدن به امتیاز ۱۶ وقت استراحت فنی دوم را هم کسب کرد. ایران بار دیگر با درخشش فیاضی در دریافت‌های اول و آبشارها فاصله را به ۶ امتیاز افزایش داده و ۲۰ - ۱۴ پیش افتاد. ملی‌پوشان ایران ضمن حفظ این اختلاف امتیاز، با آبشار پر قدرت پوریا فیاضی که ستاره بی چون و چرای ایران در این بازی است با نتیجه ۲۵ - ۱۸ پیروز ست دوم شوند.
ست سوم: ۶ - ۸ چینهر دو تیم از ابتدای این ست پایاپای باهم پیش رفتند تا اینکه چینی‌ها با کسب دو امتیاز متوالی ۸ - ۶ وقت استراحت فنی اول را کسب کردند.
این خبر تکمیل می‌شود…
منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: والیبال تیم ملی والیبال ایران چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۸۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنگ تمام زاکانی برای چینی‌ها؛ بنرهای جنجالی شهرداری تهران برای مقایسه خودروی داخلی با چینی/ عکس

به گزارش خبرآنلاین ،قراردادی که چند روزی با انتقاد شدید شورای شهر تهران زیر سوال رفته است و بسیاری از نکات غیرشفاف دارد و معلوم نیست این قراداد سنگین با چه شرکتی امضا شده و چه دلیلی برای این هزینه هنگفت وجود داشته!

اسکان نیوز دز خبری نوشت: جالب اینکه وزیر صمت هم دیروز گفته ایران توان تولید اتوبوس مورد نیاز کشور را دارد و اصلا دلیلی برای وارد کردن اتوبوس وجود ندارد!

حالا شهرداری تهران با نصب بنر در سطح شهر، معترضان به این قرارداد را ضد انقلاب، پروژه بگیر مجازی، حسودان سیاسی و وابستگان به مدیریت شهری سابق و اصلاحات معرفی کرده و مدعی شده آنها از پیشرفت در پایتخت ناراحتند.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903968

دیگر خبرها

  • پایان ماجراجویی نوشاد در عربستان با جایزه میلیاردی
  • سنگ تمام زاکانی برای چینی‌ها؛ بنرهای جنجالی شهرداری تهران برای مقایسه خودروی داخلی با چینی/ عکس
  • روزنامه اسپانیایی: گل شهاب زاهدی شایسته بردن جایزه پوشکاش است
  • علی اصغر مجرد لیگ ملت‌های والیبال را از دست داد
  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • صدایی که از ایران شنیده می‌شود/آیا معمای طالبان حل خواهد شد؟ / فاصله خاورمیانه تا توافق
  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • ایجاد اشتغال برای ۱۲ هزار نفر توسط چینی ها در کرمان
  • عبور از دیوار چین: ستاره چینی برابر نوشاد زانو زد
  • شاهکار نوشاد با شکست چینی معروف پینگ‌پنگ دنیا