Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه تراکتورسازی معتقد است که پدیده در انتقال چاوریا دچار تخلف شده است.

طرفداری-حسب اطلاعات واصله از مدیریت باشگاه تراكتور مبني بر طرح شكايت عليه باشگاه پديده موضوع استفاده از بازيكن غير قانوني و غيرمجاز و مطرح شدن اين موضوع در مجامع فوتبالي و عكس العمل باشگاه پديده در حذف  عكس و مطلب مربوط به بازيكن اشاره شده در راستاي تنوير افكار عمومي و اطلاع رساني، روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی اقتصادی تراكتور  ذكر مطالب ذيل را لازم مي داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی، چاواریا ملقب به چوچو در چند مسابقه پایانی لیگ برتر به تیم فوتبال پدیده شهر خودرو به عنوان بازیکن آزاد، اضافه گردید. این بازیکن در تاریخ 18 اردیبهشت پس از خاتمه پنجره نقل و انتقالات نیم فصل، به تیم پدیده پیوست. یادآور می‌شود، بازیکن آزاد، بازیکنی است که با هیچ باشگاهی قرارداد نداشته و می تواند در خارج از پنجره نقل و انتقالات نیز با باشگاهی قرارداد منعقد نماید. اگر این بازیکن با باشگاهی قرارداد داشته باشد دیگر بازیکن آزاد محسوب نمی شود و نمی‌تواند از امتیاز بازیکن آزاد استفاده کند.

طی استعلامی که از فدراسیون فوتبال نیکاراگوئه صورت گرفته، این فدراسیون اعلام کرده که بازیکن از تاریخ 30 خرداد 1397 تا تاریخ 29 خرداد 1400 با باشگاه رئال استنلی قرارداد دارد. با وجود این قرارداد، ایشان بازیکن آزاد نیست و نمی تواند از این امتیاز بهره ببرد.

بند 2 ماده 5 مقررات انتقال فدراسیون فوتبال مانع از ثبت قرارداد همزمان بازیکن با دو باشگاه می شود و ماده 10 برای انتقال قرضی می تواند استثنای این ماده باشد. اما میان باشگاه رئال اسلی و پدیده قرارداد قرضی منعقد نگردیده است. حتی اگر منعقد هم شده باشد ایشان با وجود خاتمه مهلت پنجره نقل و انتقالات، نمی تواند در این مسابقات حاضر گردد. با نظر به سایت باشگاه رئال استنلی عکس بازیکن در سایت اصلی با لباس پدیده قرار گرفته است و این مطلب نشان می دهد در انتقالی هماهنگ، به تیم پدیده پیوسته است.

با این تخلف، مسلما بازیکن، در شمول تعریف بازیکن غیرمجاز در قسمت الف و ب بند 1 ماده 61 مقررات انضباطی فدراسیون قرار می گیرد و تبعات ماده 61 یعنی جریمه مالی و تغییر نتایج، در انتظار وی و باشگاه پدیده خواهد بود. اسناد و مدارک کاملی توسط معاون حقوقي باشگاه برای فدراسیون فوتبال محیا گردید و در تاریخ ٩٨/٢/٧ برای فدراسیون فوتبال ارسال شده اما تا به امروز فدراسیون مطلب را مسکوت گذاشته است. باشگاه تراکتورسازی تبریز از فدراسیون فوتبال رسیدگی به این پرونده موثر در جدول را در اسرع وقت و برای تحقق عدالت و اجرای مقررات، خواستار است.

روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی اقتصادی تراکتور

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۸۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئو هرناندز و مایک منیان برای میلان غیرقابل فروش نیستند

میلان، تئو هرناندز و مایک منیان را غیرقابل فروش نمی داند. 

طرفداری | ممکن است میلان در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، تئو هرناندز و مایک منیان را به فروش برساند. روسونری تابستان گذشته ساندرو تونالی را فروخت و بازیکنان زیادی را با پول حاصل از فروش او به خدمت گرفت که همگی این فصل برایشان مهم بوده اند.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، که در صورت رسیدن به قیمت درخواستی میلان برای بازیکنان، احتمال دارد شاهد خروج بازیکنان بیشتری باشیم. مذاکرات برای تمدید قرارداد هر دو بازیکن هنوز به طور جدی آغاز نشده است و در صورتی که قرارداد جدیدی امضا نکنند یا مذاکرات پیشرفت نداشته باشد، ممکن است با قیمت بالایی در تابستان فروخته شوند.

قرارداد منیان تا 30 ژوئن 2026 اعتبار دارد. او در حال حاضر 3.2 میلیون یورو حقوق می گیرد و باشگاه قصد دارد حقوق او را دو برابر کند. میلان این رقم را نسبتاً قابل توجه می داند و در صورتی که برای بازیکن کافی نباشد، منجر به فروش او با مبلغی در حدود 100 میلیون یورو خواهد شد. همین مسئله در مورد تئو هرناندز هم صدق می کند؛ مدافعی که قرارداد او نیز دو سال دیگر به پایان می رسد و هنوز توافقی برای تمدید قرارداد وجود ندارد. هر دو بازیکن مورد علاقه بایرن مونیخ هستند و پاری سن ژرمن مشتری تئو هرناندز است. اما این احتمال نیز وجود دارد که در صورت فروش آنها، باشگاه های لیگ برتر برای جذبشان اقدام کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • سریع‌ترین شناگر ایران در آلمان رکوردشکنی کرد
  • سریع ترین شناگر ایران رکورد ۱۰۰ متر آزاد را شکست
  • سریعترین شناگر ایران رکورد ماده ۱۰۰ متر آزاد را شکست
  • رکورد ۱۰۰ متر آزاد شنای ایران شکسته شد
  • تئو هرناندز و مایک منیان برای میلان غیرقابل فروش نیستند
  • دیپلماسی می‌تواند مشکل کرسنت و شکایت گازی ترکمنستان از ایران را حل کند
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!