Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@21:32:08 GMT

امیر غفور امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران و چین شد

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۴۸۷۸۴

امیر غفور امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران و چین شد

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال در گروه ایران به میزبانی چین در حال برگزاری است و تیم ملی در دومین بازی خود تیم چین را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد.

امیر غفور ‏‬ با کسب ۱۹ امتیاز عنوان امتیازآورترین بازیکن زمین را کسب کرد. غفور روز گذشته نیز در بازی مقابل ایتالیا به همراه نلی با ۲۰ امتیاز این عنوان را کسب کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4631168 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران امیر غفور والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۸۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رجب‌زاده: ۳ امتیاز بازی با استقلال ملاثانی حق ماست

سرمربی فجر سپاسی شیراز معتقد است سه امتیاز دیدار برگزار نشده تیمش مقابل استقلال ملاثانی باید نصیب فجری‌ها شود. - اخبار ورزشی -

مهدی رجب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی قابل توجه 3 بر صفر تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز مقابل خیبر خرم‌آباد، صدرنشین لیگ دسته اول فوتبال اظهار داشت: آنالیز خوبی از حریف داشتیم و خیبر را از جلو مهار کردیم. بازی را در اختیار داشتیم و هنگامی که توپ دست‌مان نبود، خیبر را تحت فشار قرار دادیم. هنگامی که صاحب توپ بودیم، می‌توانستیم از فضای بین خطوط استفاده کنیم و کارمان را طبق برنامه پیش بردیم.

وی با بیان اینکه پیروزی فوق باید سبب افزایش اعتمادبه‌نفس فجری‌ها شود، خاطرنشان کرد: سه گل زیبا زدیم و موقعیت‌های دیگری برای زدن گل‌های بیشتر داشتیم. نتیجه بسیار خوبی گرفتیم و این بازی باید به ما خودباوری بیشتری بدهد. با این حال هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده و به بازیکنانم گفتم هنوز پنج مسابقه دیگر پیش رو داریم.

گام بلند فجر به‌سوی صعود با شکست صدرنشین

سرمربی فجر سپاسی شیراز در مورد بازگشت مهدی شریفی به دوران اوج در تیم فجر عنوان کرد: شریفی در حال تلاش است و گل بسیار زیبایی زد که همه از آن لذت بردند، اما همه بازیکنان ما عملکرد خوبی دارند و متکی به فرد نیستیم. گل‌های فجر نتیجه زحمات همه بازیکنان است و هر بار قرعه به نام کسی می‌افتد. موفقیت تیم از هر چیزی مهم‌تر است و همه بازیکنان در حال انجام وظیفه خود به بهترین شکل هستند.

رجب‌زاده درباره اینکه مهاجری سرمربی خیبر خرم‌آباد گفته بود زمین ورزشگاه حافظیه در شأن شهر شیراز نیست، به تسنیم گفت: پنج یا شش ساعت بارندگی شدید در شیراز داشتیم. هیئت فوتبال شیراز روی زمین حافظیه کاور کشیده بود که باران از کاور هم عبور کرده بود. چمن حافظیه کیفیت خوبی دارد و این مسئله در دیدار با گل‌گهر سیرجان مشخص بود.

رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر

وی با دفاع از وضعیت ورزشگاه حافظیه بیان کرد: زمین برای بازی با خیبر کاملاً خیس شده بود، اما به لطف هیئت‌های فوتبال شیراز و استان فارس شرایط خوبی دارد. ما نمی‌توانیم جلوی بارندگی را بگیریم. وضعیت زمین برای هر دو تیم یکسان بود؛ وگرنه چمن حافظیه از زمین خرم‌آباد هم صاف‌تر است!

سرمربی فجر سپاسی راجع به حکم کمیته انضباطی مبنی بر لزوم برگزاری دیدار این تیم با استقلال آبی‌پوش ملاثانی تصریح کرد: تمام امیدمان این است که حق‌مان را در کمیته استیناف بگیریم و تلاش می‌کنیم حق‌مان یعنی سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم. باشگاه در حال انجام کارهای حقوقی پرونده است تا حق‌مان ضایع نشود. فجر برای لغو مسابقه هیچ تقصیری نداشته و باشگاه میزبان، شرایط را فراهم نکرده است. امیدواریم کمیته استیناف مطابق قانون، حق را به حق‌دار برساند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید
  • اقدام جالب آرتتا: پدیده 14 ساله در تمرین آرسنال
  • پیروزی خانگی آرسنال در لیگ جزیره
  • امپراتوری ستاره ایرانی در رومانی با ۵۶۲ امتیاز!
  • رجب‌زاده: ۳ امتیاز بازی با استقلال ملاثانی حق ماست
  • امپراطوری ستاره ایرانی در رومانی با ۵۶۲ امتیاز!
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • تکلیف سقوط یک تیم امروز قطعی می‌شود!
  • حذف امیر حسین هدایی با شکست برابر بازیکن ١٩ ساله
  • پایان خوش قصه غفور و مجرد در رومانی!