Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، روز جهانی قدس آخرین جمعه ماه رمضان است که امام خمینی ره در سال ۱۳۵۸ش (رمضان ۱۳۹۹ق) آن را روزی رسمی برای حمایت از مردم فلسطین دانست و از مسلمانان جهان خواست که برای کوتاه کردن دست دولت اسرائیل و پشتیبانان آن به هم بپیوندند. نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس، با حمایت بسیاری از روشنفکران و هنرمندان مواجه شد و امروزه علاوه بر ایران، در کشورهای مختلفی از جهان، راهپیمایی و مراسم روز قدس برگزار می‌شود که بنابر گزارش منابع خبری، این تعداد به ۸۰ کشور در قاره‌های مختلف جهان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پایگاه خبری العهد گزارش داد در حالیکه ۸۴ شهر در ۳۰ کشور جهان تدارکات لازم را برای برگزاری رسمی مراسم روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان آماده کرده‌اند، منابع خبری پیش بینی کردند امسال ۱۲۰ کشور روز جهانی قدس را گرامی بدارند.

 

به نوشته  وب سایت العهد، روز جهانی قدس در ۱۲ ایالت آمریکا، ۸ کشور اروپایی، ۱۱ کشور آفریقایی و نیز سیدنی و ملبورن در استرالیا برگزار خواهد شد. انتظار می‌رود شمار شهر‌هایی که مراسم روز جهانی قدس را برگزار می‌کنند، به ۱۵۰ شهر برسد.

 

بر این اساس اهمیت سرزمین قدس و مسجد الاقصی برای مسلمانان، یک مسأله سیاسی نیست بلکه یک مسأله مکتبی و اعتقادی است.  در شهر های مختلف ایران اسلامی مسلمانان اعم از شیعه و سنی و سایر اقلیت ها دوش در دوش هم جنایت های رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و صحنه های به یادماندی از اتحاد مسلمین را به نمایش گذاشتند.

 

مولوی عبد الحمید از علمای برجسته اهل سنت در کنار مردم شریف زاهدان در تظاهرات روز قدس شرکت کردند. این حضور و اتحاد میان مسلمین در کام جریان های معاند از جمله آمد نیوز و سایر اپوزیسیون ها خوش نیامده  و شروع به تخریب مولوی عبدالحمید کردند.

 

حضور مولوی عبدالحمید از علمای برجسته اهل سنت در راهپیمایی روز قدس

 

 

حمله آمد نیوز به مولوی عبدالحمید به جهت شرکت در تظاهرات روز قدس

 

 

همزمان با برگزاری راهپیمایی حکومتی «روز قدس» در ایران، مقام‌های جمهوری اسلامی  به طرح «معامله قرن» حمله کردند. علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، از جرد کوشنر، تنظیم‌کننده این طرح ، به عنوان «جوانک بی‌تجربه» که «در حال خلق ماجراجویی در منطقه است» نام برد.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی در عین حال به سران کشورهای خلیج فارس  گفت عربستان، امارات و بحرین «در جهت تسلط اسرائیل و نابودی فلسطینی‌ها» عمل کردند و «هم مال و منال خود را در این راه دادند و هم آبرو و حیثیت خود را زیر طرح قلابی آمریکا لِه کردند»

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: مولوی عبدالحمید اسرائیل روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۸۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر، وزیر توسعه اجتماعی عمان که به دعوت معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، به ایران آمده است بعد از بازدید از اکسپوی ایران و آشنایی با دستاوردهای جمهوری اسلامی همچنین در پی بازدید از مرکز شوق زندگی تحت پوشش سازمان بهزیستی استان تهران در نشستی دوجانبه با معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، مباحث مشترک بین دو کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

خانم لیلا احمد عواض النجار، ضمن اظهار خرسندی از مشاهداتش در مورد پیشرفت‌های بانوان ایران و برنامه‌های ایران در آسیب‌های اجتماعی، خواستار تبادل تجربیات و تنظیم برنامه‌های مشترک بین زنان ایران و عمان شد. وی همچنین شیوه‌های به کار گرفته شده در آسیب‌های اجتماعی در مرکز بهزیستی ایران را تحسین کرد.

خزعلی نیز در این دیدار با اشاره به اشتراکات فرهنگی و اجتماعی بسیار بین ایران و عمان پیشنهاد پروژه‌های مشترک در زمینه خانواده و همچنین برپایی نمایشگاه‌های مشترک برای بانوان خصوصاً در بخش صنایع دستی و شرکت‌های دانش بنیان را ارائه کرد. همچنین لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی از مسائل مورد تاکید خزعلی بود.

کد خبر 6090575

دیگر خبرها

  • دیدار شیخ الازهر و رئیس جمهور بوسنی و تاکید بر اتحاد مسلمانان
  • شهریاری: ظرفیت جهان اسلام را برای کمک به غزه استفاده بگیریم
  • مهدی نصیری و توهم اتحاد
  • استدلال‌های مضحک نهادهای اطلاعاتی آمریکا از اوضاع جهان
  • 10 خبر خوشی که به مذاق دشمنان خوش نیامد | از آخرین دستاوردهای کشور بیشتر بدانید
  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است
  • نظم جایگزین چین و آن چه آمریکا باید از آن بیاموزد
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ایران و کشور‌های جهان
  • فرانسه از فهرست ۱۰ اقتصاد برتر جهان حذف می‌شود