Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@22:01:09 GMT

لاریجانی شهادت امام جمعه کازرون را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۴۸۸۳۸

لاریجانی شهادت امام جمعه کازرون را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی شهادت حجت الاسلام شیخ محمد خرسند امام جمعه خدوم و متعهد کازرون را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ محمد خرسند، امام جمعه خدوم و متعهد کازرون، در ایام پرفیض ماه رمضان و شب های قدر را به ملت شریف ایران بویژه اهالی شهر کازرون و خانواده ایشان تبریک و تسلیت عرض میکنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از خداوند متعال رحمت واسعه و علو درجات برای آن روحانی مخلص و صبر و اجر برای بیت محترم مسئلت میکنم.

علی لاریجانی
رئیس مجلس شورای اسلامی

کد خبر 4631195 جواد بخشی الموتی

منبع: مهر

کلیدواژه: علي لاريجاني ایران ماه مبارك رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۸۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی

فرمانده انتظامی استان کردستان با تسلیت شهادت شهید "فرزین بلیان " از نیروهای مرزبانی در منطقه مرزی بانه، گفت: بدون شک راه این شهید عزیز در دفاع مرزهای ایران اسلامی ادامه خواهد داشت. - اخبار استانها -

سردار علی آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج با تسلیت شهادت احدی از کارکنان وظیفه مرزبانی استان کردستان، اظهار داشت: این واقعه تلخ و جنایتکارانه در به شهادت رساندن مرزبان عزیزمان "فرزین بلیان" در منطقه مرزی بانه همه ما را اندوهگین و بار دیگر اوج قساوت و کینه دشمنان این مرز و بوم مقدس را برملا ساخت. 

وی با اشاره به فرموده قرآن «وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ» گفت: خداوند به رسول اکرم(ص) فرموده (ای پیامبر) هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند. شهدا همواره زنده‌اند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به توطئه‌های دشمنان در برهم زدن امنیت کشور تصریح کرد: عزت و استقلال سرزمین ایران اسلامی همواره مورد طمع بدخواهان و دشمنان بوده و مرزداری و پاسداری از این آب و خاک، شرافت و شجاعت را جایگاه و معنا بخشیده است.

وی بیان کرد: امنیت مثال‌زدنی ایران اسلامی در پرتو غیرت و دلاورمردان بی‌ادعایست که در اقصی نقاط کشور از حدود و ثغور میهن اسلامی همچون جان گرانبهای خویش حراست کرده و در این راه تاکنون شهدای بسیاری نیز تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند و در این راستا، شهادت غیورمردان مرزبانی همچون شهید «بلیان» شاهدی بر این ادعا است.

آزادی عنوان کرد: اینجانب ضمن محکومیت شدید این اقدام تروریستی و آرزوی سلامتی کامل برای مجروحان این حادثه تلخ، شهادت مظلومانه این مرزبان دلیر و شجاع را به محضر مبارک حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی(مدظله العالی)،  پرسنل خدوم مرزبانی استان و خانواده معظم این شهید و مردم شهیدپرور و انقلابی استان کردستان و کرمانشاه تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

فرمانده انتظامی استان کردستان افزود: بدون شک راه این شهید عزیز در دفاع مرزهای ایران اسلامی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • شهادت امام جعفر صادق (ع) ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تسلیت
  • پخش ویژه برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • شهادت امام جعفر صادق (ع) هیأت کجا برویم؟
  • واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی
  • سفر به «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • شهرستان بشرویه معطر به عطر شهید تازه تفحص شده
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام صادق(ع) در هیات عشاق الحسین
  • بازدید امام جمعه شهر لکهنو هند از مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد (ع)
  • پوستر ویژه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری (ره)
  • اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر