Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدعلی بعدازظهر شنبه در دومین نشست هماهنگی ستاد ارتحال امام خمینی (ره) و نماز عید فطر با اشاره به نزدیک بودن دو مراسم ارتحال و نماز فطر، اظهار کرد: با اعلام عید سعید فطر، نماز این عید ساعت ۷ صبح در محل بلوار مصلی برگزار خواهد شد.

سالاری در ادامه با اشاره به حضور پرشور و چشمگیر مردم در راهپیمایی روز قدس از عملکرد اصحاب خبر و رسانه قدردانی کرد و افزود: حضور مردم روزه دار در این راهپیمایی خیر کننده بود و تصاویر نشان از رشد بیش از ۲۰ درصدی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در ادامه با اشاره به اختلاف زاویه قبله در بلوار مصلی بجنورد، اظهار کرد: قبله مصلی کج و مایل به راست است، بنابراین متولیان باید صفوف نماز عید را ساماندهی کنند تا برای نماز مؤمنان مشکلی پیش نیاید.

حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی با بیان اینکه نمازهای عید سعید فطر در مناطق متعدد مرکز استان خراسان شمالی برگزار می‌شود، گفت: ضرورت دارد این نماز به صورت یکپارچه برگزار شود تا شاهد باشکوهی آن باشیم.

یعقوبی همچنین مبلغ فطریه برای هر نفر را هفت هزار و ۵۰۰ تومان و مبلغ کفاره عمد برای هر روز را ۱۴۰ هزار تومان اعلام کرد.

کد خبر 4631206 الهام یزدان پناه

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی مراسم ارتحال امام خمینی ره نماز عید سعید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۸۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تمرین تخلیه اضطراری در محل برگزاری نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرگزاری مهر، صمیم مرادی روزبهانی معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از برگزاری تمرین میدانی آمادگی مقابله با حوادث احتمالی و تخلیه اضطراری از سوی ستاد مدیریت بحران ویژه سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در محل مصلی امام خمینی (ره) خبر داد.

مرادی روزبهانی با بیان اینکه آسیب‌پذیری مراکز پرجمعیت و مخصوصاً تجمعات و نقاط پرتردد احتمال وقوع حادثه را افزایش می‌دهد، گفت: هدف اصلی این تمرین ارتقا سطح آمادگی دستگاه‌های امدادی در فاز پاسخ به حوادث احتمالی است.

روزبهانی افزود: در این تمرین عملیات اطفا حریق، نجات و انتقال مصدومین و همچنین تخلیه اضطراری جمعیت از ارتفاع با خودرو نردبان هیدرولیکی ۳۲ متری و با تحویل مصدومین به عوامل اورژانس و انتقال به مراکز درمانی تمرین شد.

در ادامه تیم عملیاتی آتش‌نشانی با برپایی فن فشار مثبت اقدام به خارج نمودن دود از محل حریق نموده و پس از ایمن‌سازی کامل محل، به کار خود خاتمه دادند.

وی گفت: این تمرین با توجه به مراحل پایانی عملیات غرفه چینی و آماده‌سازی فضاهای نمایشگاهی، قبل از شروع به کار نمایشگاه و به منظور ارزیابی میزان توانمندی در امدادرسانی به مصدومین فرضی و نحوه تخلیه اضطراری در محل‌های تعیین شده در مجموعه مصلی تهران و همچنین ارزیابی و پایش کارکرد تجهیزات تیم‌های عملیاتی در مواجهه با حوادث احتمالی برگزار شد.

روزبهانی افزود: در این تمرین نمایندگان سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، نیروهای عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، پلیس فاتب، اورژانس تهران، ستاد اجرایی نمایشگاه (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)، مجموعه مصلی امام خمینی (ره)،اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل منطقه ۷، ستادهای مدیریت بحران مناطق معین (۳، ۶ و ۱۲)، گروه‌های داوطلب مردمی دوام و نیروهای HSE شهرداری منطقه ۷ حضور داشتند.

پس از اعلام پایان تمرین، دومین جلسه کمیته ایمنی و سلامت در محل ستاد اجرایی مصلی امام خمینی (ره) در خصوص بررسی نحوه برگزاری، نقاط قوت و ضعف تمرین برگزار و ضمن پیگیری مصوبات اولین جلسه کمیته، نسبت به جمع‌بندی نظرات، پیشنهادات و ملاحظات فنی اعضا در خصوص ایمنی نمایشگاه اقدام شد.

همچنین از محل ستاد مدیریت بحران ویژه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید به عمل آمد.

کد خبر 6099647

دیگر خبرها

  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد امام راحل اعزام می شوند
  • برگزاری تمرین تخلیه اضطراری در محل برگزاری نمایشگاه کتاب
  • آیین افتتاح سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود
  • افتتاحیه سی و پنجمین نمایشگاه کتاب در مصلی برگزار می‌شود
  • اختتامیه نخستین جشنواره قلب شهر برگزار می‌شود
  • دستگاه‌های کردستان شرایط لازم را برای سفر زائران حرم امام خمینی(ره) فراهم کنند
  • ۴ هزار کردستانی به مراسم سالگرد ارتحال امام راحل اعزام می‌شوند
  • ۴۰۰۰ زائر از کردستان به حرم امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • عزاداری سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع) در بجنورد برگزار شد