Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-03@13:05:21 GMT

نوبخت: کاهش بودجه حاصل از فروش نفت

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۴۹۱۵۱

نوبخت: کاهش بودجه حاصل از فروش نفت

محمدباقر نوبخت در دیدار استاندار البرز و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به روند تخصیص اعتبارات سفر‌های شهرستانی رئیس‌جمهور، اظهار کرد: درمجموع برای دور اول سفر‌های شهرستانی رئیس‌جمهور حدود ۲۶ هزار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته‌شده، ولی تاکنون ۴۲ هزار میلیارد تومان هزینه شده و بر این باور هستیم که شش هزار میلیارد تومان دیگر نیز برای اتمام پروژه‌های مصوب نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعتبارات عمرانی استان البرز افزایش‌یافت

وی با اشاره به توضیحات استاندار البرز در خصوص اهمیت پروژه‌های مصوب استان البرز در سفر رئیس‌جمهور، ادامه داد: ظرف چند روز آینده برای تکمیل پروژه‌های عمرانی البرز که در سفر رئیس‌جمهور مصوب شده، اعتبار تزریق خواهد شد.

معاون رئیس‌جمهور بابیان اینکه اعتبارات عمرانی استان البرز افزایش‌یافته است، گفت: در خصوص افزایش اعتبار از محل اعتبارات مناطق به استان البرز شاخص‌های لازم مورد ارزیابی مجدد قرارگرفته و مبانی بودجه و پرداخت اعتبارات بر اساس شاخص‌های جدید صورت می‌گیرد.

پرداخت‌های پرسنلی با مشکلی مواجه نیست

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور افزود: علی‌رغم کاهش بودجه حاصل از فروش نفت، به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی‌شده که در خصوص پرداخت‌های پرسنلی مانعی وجود نداشته باشد.

نوبخت اضافه کرد: برای مراسم افتتاح و بهره برداری از ادامه همت در البرز حضور خواهم یافت.

تأمین منابع مالی برای تکمیل بیمارستان‌های کرج و فردیس

وی گفت: تأمین منابع مالی تکمیل بیمارستان‌های کرج و فردیس نیز در اولویت قرار دارد که در چند روز آتی اقدام لازم در این خصوص صورت می‌گیرد.

معاون رئیس‌جمهور گفت: با توجه به شرایط و ویژگی‌های خاص استان البرز، مساعدت و توجه لازم را برای ارتقا زیرساخت‌های این استان خواهیم داشت.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: محمدباقر نوبخت بودجه 98 فروش نفت کاهش بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۹۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل و بهره‌برداری یک‌هزار طرح در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نفت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، بابک دارابی در نشست مصوبات سفر هیات دولت از محل نفت اظهار کرد: اعتبارات تخصیص یافته برای خوزستان در دور اول سفررییس جمهور و حوزه مسئولیت‌های اجتماعی ۸.۷ همت بود که تا کنون ۴.۲ آن پرداخت شده است.

وی افزود: با توجه به پیگیری‌های استاندارخوزستان و معاونان وی و همچنین رویکرد جهادی مدیران استان امیدواریم بتوانیم بازخورد مثبتی از اجرایی شدن طرح‌ها داشته باشیم.

در ادامه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان اظهار کرد: در مجموع سفر‌های رییس جمهور به خوزستان، مسئولیت‌های اجتماعی نفت یکی از محل‌های تامین اعتبار طرح‌های سفر به این استان است.

محمد خانچی بیان کرد: آخرین وضعیت اجرای طرح‌ها در استان با حضور دستگاه‌های اجرایی بررسی شد و بر جذب حداکثری اعتبارات سفر به منظور شتاب بیشتر در همه شهر‌های استان تاکید شد.

وی ابراز امیدواری کرد: با کمک وزارت نفت بخش عمده طرح‌های نیمه کاره تا پایان دولت سیزدهم تکمیل و به بهره برداری برسد.

دیگر خبرها

  • وضعیت لایحه بودجه حوزه آموزش عالی، تحقیقات و فناوری
  • کاهش معافیت‌های مالیاتی بودجه برمبنای احکام برنامه هفتم بود
  • رئیس‌جمهور ۲۰ اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • رییس‌جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • جذب به‌موقع و صحیح اعتبارات و تسهیلات تکلیفی لرستان
  • اعتبارات طرح‌های آبرسانی دو سال اخیر استان مرکزی با بودجه عمرانی ۱۰ سال استان برابری می‌کند
  • استفاده از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور برای تجهیز و نوسازی مدارس
  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات سفر رئیس‌جمهور در حوزه راه و شهرسازی
  • تکمیل و بهره‌برداری یک‌هزار طرح در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نفت
  • تأکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی