Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-29@17:17:10 GMT

روایت آشفته خاتمی در دادگاه/...تا پرستو

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۴۹۲۵۸

روایت آشفته خاتمی در دادگاه/...تا پرستو

به گزارش جهان نيوز، محسن مهدیان در کانال شخصی خود نوشت: امروز دادگاه محمدرضا خاتمی برگزار شد و اولین اظهارنظر در این دادگاه، عقب‌نشینی از ادعاهای گذشته بود. اما این بازگشت آشفته نیز آدرس غلط است و آورده‌ای هم برای اصلاح‌طلب‌ها نخواهد داشت.

خاتمی می گوید فتنه اصلی را می خواهم معرفی کنم تا سوءتفاهم‌ها برطرف شود و ادامه می‌دهد: تلاش می‌کنم دامن نظام را از تقلب تبرئه کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



می‌خواهد بین دولت و حاکمیت تفکیک کند و در نهایت نتیجه بگیرد که منظور ما تقلبِ دولت بود نه نظام. بعد هم احتمالا نتیجه بگیرد که هرچه بود، گذشت. نه دولت سابق وجود دارد و نه شرایط موجود اجازه محاکمه می‌دهد. پس دو طرف کوتاه بیایند و...

اما این تصویر، یک روایت جعلی از ماجراست. خاتمی و دوستانش در رویایی‌ترین حالت اگر بتوانند ثابت کنند تقلب شده است تازه ابتدای راه اند و باید محاکمه شوند. آدرس غلط و روایت جعلی این است که فتنه را به تقلب منحصر کنیم. البته اصلاح‌طلبان برای چنین اتهامی باید در محکه حاضر شوند و ادعای‌شان را ثابت کنند اما ماجرای فتنه، اتهام تقلب نبود، بلکه فتنه روش اعتراض به تقلب بود.

قانون شکنی و آتش کشیدن شهر است که پنجه کشیدن به صورت نظام است نه ادعای تقلب. اصلاح‌طلبان تنها با ادعای تقلب مقابل نظام قرار نگرفتند که امروز مدعی اند منظور ما دولت بوده است. فتنه را قشون‌کشی خیابانی و ساختارشکنی ایجاد کرد و با تقلیل اتهام گذشته به دولت اسبق زشتی آن کم نمی‌شود. فتنه، ایستادن مقابل رای اکثریت با شعار دموکراسی و آزادی‌خواهی است نه اختلاف سیاسی با یک وزیر و یک وزارتخانه و یک رئیس‌جمهور.

این بی‌حیثیتی سیاسی باید در تاریخ جمهوری اسلامی ثبت شود که عده‌ای برای پیگیری منافع‌شان هیچ ابایی نداشتند اصل نظام را متهم و هزینه کنند و امروز ماترک همان جریان است که برای دفاع از آبروی بر آب رفته‌شان، مثل آب خوردن نظام را متهم به پرستوسازی می کنند.

این جریان در تهمت و دروغ، نشان دار است. کپی متن خبر برچسب ها: خاتمی محمدرضا خاتمی اصلاح‌طلبان تقلب فتنه فتنه 88

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: خاتمی محمدرضا خاتمی اصلاح طلبان تقلب فتنه فتنه 88

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۹۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، دکتر بهروز خاطرنشان کرد: در دولت مردمی تا کنون ۱۱۹ طرح آموزشی، کمک‌آموزشی و رفاهی تکمیل، تحویل و افتتاح شده است.
وی افتتاح ۷۲ طرح خوابگاه متأهلی و مجردی را از دیگر اقدامات وزارت بهداشت برای تقویت حوزه آموزش و توجه به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت دانست و از تکمیل ۲۴۳ طرح مسکن ویژه متخصصان و اقامتگاه پزشکان با اولویت مناطق محروم خبر داد و گفت: در دولت مردمی درمجموع، بیش از ۱۰۰ هزار نفر در وزارت بهداشت استخدام و تبدیل وضعیت شدند.
دکتر رحیمی با اشاره به تحولات پیرامون سازمان‌ها، وجود نظام مدیریت عملکرد را اجتناب‌ناپذیر عنوان کرد و با تاکید بر نقش جوانان در پیشرفت جوامع، گفت: خصوصیات بی‌بدیل جوانان در سطح مدیریت موجب افزایش توان و ظرفیت سازمان می‌شود.
معاون وزیر بهداشت، توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی را راهبردی مهم در نوآوری و خلاقیت عنوان و تصریح کرد: جوانان امروزی با توجه به رشد فضای مجازی و رسانه‌ها، اطلاعات و سواد اجتماعی بالایی دارند و از جهتی نیز با توجه به شور جوانی، پویایی فعالی در زمینه‌های مورد تخصص خود دارند.

دیگر خبرها

  • فرصت خدمتگزاری به مردم بسیار محدود است
  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • بیش از ۱۰ هزار واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشتند
  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • شکست رسانه‌ای واشنگتن در اعتراضات دانشجویی
  • ضرورت جبران تأخیر در اجرای سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند