Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-27@19:25:04 GMT

قبوض کاغذی برق حذف می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۴۹۳۷۳

قبوض کاغذی برق حذف می‌شود

محمدابراهیم شرکاء اظهار داشت: براساس دستورالعمل‌های ابلاغی از وزرات نیرو و شرکت توانیر بعد از این قبض برق کاغذی حذف و صورتحساب برق مصرفی فقط از طریق پیامک برای مشترکان استان ارسال خواهد شد.

وی با بیان اینکه ارسال پیامک به منزله ارسال قبض خواهد بود تصریح کرد: همگام با رشد و توسعه اقتصاد ملی و رونق تولید، اجرای فرآیند مدیریت سبز و کمک به حفظ محیط زیست و در راستای بهبود فرآیند‌ها این اقدام اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی از مشترکان برق در استان خواست در اسرع وقت شماره تلفن همراه مصرف کننده برق و شناسه ۱۳ رقمی قبض خود را به یکی از روش‌های ذیل به این شرکت اعلام کنند.
۱. تماس با اتفاقات برق به شماره ۱۲۱ و اعلام شماره تلفن همراه مصرف کننده و شناسه قبض
۲. مراجعه به سایت شرکت به آدرس www.skedc.ir و ثبت شماره تلفن همراه مصرف کننده و شناسه قبض
۳. ارسال شناسه قبض مصرف کننده برق به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۶۰۰۰۰ با الگوی
# شناسه ۱۳ رقمی قبض * p*
۴. اعلام شماره تلفن همراه مصرف کننده برق و شناسه قبض به ماموران قرائت کنتوردر محل

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قبوض برق برق خدمات الکترونیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۹۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: به‌ منظور تأمین سوخت ذخیره دوم نیروگاه سبلان اردبیل، ۳۳ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه مزبور ارسال شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، سید حجت مدنی با اشاره به موجودی سوخت مایع در نیروگاه سبلان اردبیل و ذخیره سازی در این منطقه اظهار کرد: این منطقه آمادگی کاملی در این زمینه دارد و در صورت ثبت به موقع درخواست‌ها ارسال فرآورده بدون کمبود و محدودیت به طور منظم انجام خواهد شد و همچنین با اتخاذ سیاست‌های مطلوب سوخت‌رسانی بخصوص سوخت جایگزین به نیروگاه‌ها یکی از اقدامات مطلوب این شرکت است.

وی با اشاره به موجودی سوخت مایع در نیروگاه سبلان اردبیل و میزان ذخیره‌سازی در این منطقه افزود: به منظور تأمین سوخت ذخیره دوم نیروگاه سبلان اردبیل، ۳۳ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه مزبور ارسال شده است که در قیاس با مدت مشابه سال قبل ۱۱ درصد افزایش داشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل با تاکید بر ضرورت مصرف بهینه سوخت در بخش خانگی، گفت: منظور از مصرف بهینه کم مصرف کردن نیست، بلکه درست مصرف کردن است و به همین دلیل اگر شهروندان فقط ۱۰ درصد در مصرف انرژی صرفه‌جویی داشته باشند، برق هیچ خانه و کارخانه‌ای قطع نمی‌شود.

کد خبر 748511

دیگر خبرها

  • ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل
  • سازمان ملی استاندارد صدرنشین جدول تبدیل دستگاهی
  • صدور ۴۹۴۰ شناسه یکتا برای پروانه کسب‌های کاغذی در خراسان شمالی
  • آخرین آمار از وضعیت تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا | این ۶ استان کمترین میزان تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی را داشته‌اند
  • استان گلستان در حذف پروانه کسب‌های کاغذی ۴ پله صعود کرد
  • تبدیل ۴۰۰ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا (فیلم)
  • شناسه یکتا مهمترین راهکار برای مقابله با عوامل اقتصاد پنهان
  • ۲۵ اردیبهشت امسال آخرین مهلت برای تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا
  • تبدیل بیش از ۴۰۰ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا
  • جایگاه سوم چهارمحال و بختیاری در صدور پرونده‌های الکترونیکی