Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-30@14:40:04 GMT

کولاکوویچ: با سرویس‌های خوب مقابل چین پیروز شدیم

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۴۹۶۶۸

کولاکوویچ: با سرویس‌های خوب مقابل چین پیروز شدیم



سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی در دومین مسابقه لیگ ملتها مقابل چین اظهار کرد: امروز با سرویس‌های خوب شرایط بازی را کنترل کردیم.

به گزارش ایسنا، ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی مقابل چین اظهار کرد: ابتدا از لوزانو سرمربی چین برای میزبانی خوب این هفته تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی برای ما متفاوت بود. ما در ست نخست سعی کردیم بهتر از روز قبل سرویش بزنیم و موفق شدیم. چین در ادامه در دفاع روی تور خوب کار کرد و ما سعی کردیم که امتیاز به امتیاز بازی را کنترل کنیم. باید از حمایت تماشاگران و تلاش خوب بازیکنانم تشکر کنم.

وی در پاسخ به سوالی درباره موفقیت در دو بازی بدون بازی تدارکاتی گفت: این امتیاز نیست. واقعیت این است که ما به بازی‌های تدارکاتی قبل از این مسابقات نیاز داشتیم. آمار اشتباه‌های ما در سرویس و کار تیمی به دلیل عدم بازی‌های دوستانه ما بود. با همه این‌ها خوشحالم که از نظر نتیجه خوب مسابقات را استارت زدیم و این در ادامه مسابقات به ما کمک می‌کند.

سرمربی تیم ایران درباره بازی بعدی مقابل آلمان نیز گفت: فردا دیدار با آلمان بازی بزرگی برای ماست. آلمان شب گذشته مقابل چین و امروز مقابل ایتالیا بازی داشت، باید با ارزیابی مسابقه آن‌ها به دنبال یک بازی خوب باشیم.

کولاکوویچ درباره تیم چین نیز گفت: تیم‌ها در مسابقات مختلف شرایط متفاوتی دارند و نمی‌توان در یک مسابقه تیمی را ارزیابی کرد اما من بازی‌های چین را دنبال می‌کنم. به نظرم چین در حال پیشرفت است و خوب والیبال بازی می‌کند.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۹۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی مقابل سپاهان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ایسنا، اوسمار ویه‌را، سرمربی پرسپولیس، در نشست خبری پیش از مصاف با سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: عصر همگی بخیر. خیلی خوشحالم که در کنار شما هستم. هر چه قدر به پایان فصل نزدیک می‌شویم همه تلاش می‌کنند و بازی‌ها سخت می‌شود چون می‌خواهند به هدفشان برسند. از وقتی به ایران آمدم بازی‌های مقابل سپاهان حساس بوده و جزئیات کوچک جریان بازی را تغییر می‌داد. امیدوارم بازی خوبی داشته باشیم و از این جزئیات که گفتم استفاده کنیم تا نتیجه بازی را به سود خودمان رقم بزنیم. امیدوارم که یک حمایت خوب از سمت هواداران داشته باشیم، درست است که یک جام را از دست دادیم اما این انرژی مثبت آن‌ها به ما کمک می‌کند و امیدوارم فردا هم مثل همیشه ما را تنها نگذارند.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • اوسمار:‌ بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است/ هیچ ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست+ فیلم
  • اوسمار: انقدر سپاهان را نبردیم که به بردنش نزدیک شدیم |‌ پاسخ سرمربی برزیلی به کری‌خوانی نورافکن
  • اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند
  • وحید شمسایی: اگر قهرمان نمی شدیم به خانه می رفتم و تمدید نمی کردم!
  • شمسایی: شرط گذاشتم که اگر قهرمان شدیم، قراردادم تمدید شود
  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم
  • جادوگر آرژانتینی یکی یکی جام‌ها را درو می‌کند
  • سرنوشت توخل در دست آنچلوتی است!
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم