Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- مدیر ستاد بحران کلات از تخریب یک منزل مسکونی و زیرآوار ماندن یک پیرزن بر اثر بارش‌های امروز در این شهرستان خبر داد.

مهدی ناصری در کلات گفت: امروز بر اثر بارش شدید باران در شهرستان کلات و جاری شدن سیل در روستای حمام قلعه یک منزل مسکونی تخریب شد و یک پیرزن زیر آوار ماند.

مدیر ستاد بحران کلات افزود: پیرزن گرفتار شده در زیر آوار توسط مردم نجات داده شد، اما به‌دلیل سیل شدید راه ارتباطی روستا قطع شده بود امکان انتقال به بیمارستان نبود، اما امدادگران هلال احمر برای خدمات اولیه  از سیلاب گذشته و به مصدوم امدادرسانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بعد از سیلاب با باز شدن ره‌ها مصدوم توسط اورژانس به‌بیمارستان منتقل شدو حال عمومی وی خوب است

ناصری بیان کرد: در اثر بارندگی در روستای کالو نیز سیل یک دستگاه پیکان وانت را با خود برد و راه ارتباطی بین دو طرف روستای حمام قلعه و کالو قطع شد.

فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: منزل مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۹۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیل در افغانستان ۱۰ کشته برجای گذاشت

منابع محلی در ارزگان، هرات و هلمند می‌گویند که بارندگی، سیلاب و توفان شدید در این ولایت‌ها جان ۱۰ تن را گرفته و خسارات هنگفت مالی برجا مانده است.

منابع محلی از ارزگان می‌گویند در اثر توفان شدید در ترینکوت، مرکز این ولایت و ولسوالی چوره ۷ تن جان باخته‌اند و شمار زیادی از خانه‌ها تخریب شده است.

منابع می‌افزایند که بارندگی صدها جریب زمین، پل‌ها و راه رفت‌وآمد مردم را همچنان تخریب کرده است.

در همین حال منابع می‌گویند که جاری شدن سیلاب در ولسوالی‌های گلران، ادرسکن، کشک رباط‌سنگی و کشک کهنه ولایت هرات جان ۳ تن را گرفته و ده‌ها منزل را تخریب کرده است.

باشندگان ولسوالی‌های کشک رباط‌سنگی و کشک نیز تأیید می‌کنند که بیش از ۲۰۰ رأس مواشی را سیلاب برده و حداقل ۲۰۰ جریب زمین زیر کشت باشندگان این ولسوالی را سیلاب تخریب کرده است.

همچنین توفان شدید و بارندگی شب گذشته در هلمند نیز صدها جریب زمین زراعتی را تخریب کرده است.

این درحالیست که منابع محلی در ولایات مختلف، از وقوع سیلاب در بدخشان، غور، سرپل، هرات، بغلان، فاریاب، تخار، قندوز، جوزجان، قندهار و دیگر ولایات خبر دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • قتل فجیع در خانه مجردی با ادعای مسائل اخلاقی و زشت!
  • کشف دومین منزل انباشت زباله در بجنورد!
  • دومین منزل انباشت زباله در بجنورد کشف شد
  • تخریب کامل ۳۸۹ واحد مسکونی و تجاری در آتش‌سوزی شفت
  • وقوع سیل در افغانستان ۱۰ کشته برجای گذاشت
  • بازگشایی راه ارتباطی ۲ روستای سیل‌زده شهرستان داورزن
  • نجاتگران هلال احمر جاجرم به متاثرین از سیل امدادرسانی کردند
  • تخریب منزل مسکونی با سازه چوبی در پیشوا/۴نفر مصدوم شدند
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • بازگشت سیلاب به «بهانگر» در داورزن و تخریب پل ارتباطی روستا