Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناوسالاردوم پاسدار امیرنژاد گفت: در درگیری مسلحانه بین نیروی دریایی سپاه پاسداران با توقیف یکی از شناور ها مقدار ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.

ناوسالاردوم پاسدار بهرام امیرنژاد، فرمانده پایگاه دریایی انصارالحسین (ع) منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه بعدازظهرشنبه (۱۱ خرداد) در گفتگو  خبرگزاری شبستان از بوشهر با بیان اینکه ظهر امروز دریابانی شهرستان کنگان موضوع حضور شناورهای قاچاقچیان در شعاع پنج مایلی آب‌های روبروی دیر را اعلام کرد، اظهار داشت: با اعلام این موضوع، یگان‌های پایگاه دریایی انصارالحسین (ع) با دستور فرماندهی منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه و هماهنگی با مقامات قضائی به منطقه اعزام و پس از مشاهده قاچاقچیان با مقابله مسلحانه این افراد مواجه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده پایگاه دریایی انصارالحسین (ع) منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه با اشاره به انجام عملیات تعقیب و گریز سه شناور قاچاقچیان، افزود: در شرایطی که قاچاقچیان اقدام به تیراندازی کرده بودند پاسداران شجاع ما با قاطعیت مقابل آنها قرار گرفتند.

 

امیرنژاد با اشاره به کشته شدن یکی از قاچاقچیان در این درگیری، اضافه کرد: پاسداران شجاع ما با قاطعیت و سرعت عمل خود موفق شدند یکی از شناورها را توقیف و دو نفر از اعضای این باند را دستگیر کنند و دو شناور دیگر متواری شدند.

 

وی از کشف حدود ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از قاچاقچیان خبر داد و بیان کرد: در این عملیات هیچ‌گونه آسیبی به پاسداران پایگاه دریایی انصارالحسین(ع) وارد نشد.

 

فرمانده پایگاه دریایی انصار الحسین(ع) منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه ناامنی موضوع را به اطلاع ما برسانند.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز قدس راهپیمایی روز قدس خبرگزاری شبستان استان بوشهر فلسطین معامله قرن قدس ماه رمضان مریم داوری درگیری مسلحانه قاچاقچیان مواد مخدر شناور کشف مواد مخدر خلیج فارس استان بوشهر خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۹۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد

به گزارش خبرگزاری، سردار سلمان امیری عصر امروز بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران پلیس شهرستان اسدآباد با کنترل خودروهای عبوری توانستند خودروی شوتی حامل مواد را شناسایی و پس از انجام اقدامات پلیسی آن را توقیف کنند.

وی افزود: مأموران توانستند در بازرسی از خودرو توقیفی مقدار ۷۷ کیلوگرم تریاک و بیش از ۳۲ کیلوگرم حشیش، جمعاً به مقدار ۱۱۰ کیلوگرم، سه جفت پلاک سرقتی و دو جفت پلاک جعلی را کشف کنند.

امیری ادامه داد: در این عملیات چهار قاچاقچی بازداشت، دو دستگاه خودرو سواری توقیف و یک باند مواد مخدر منهدم شد.

کد خبر 6088095

دیگر خبرها

  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • کشف حدود 25 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج در خلیج‌فارس
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان