Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) از عملکرد بانک ملت و مدیرعامل این بانک در توانمندسازی خانواده های نیازمند تحت پوشش این سازمان، قدردانی کرد.

به گزارش صدای ایران سیدپرویز فتاح در لوح سپاسی خطاب به دکتر محمد بیگدلی مدیرعامل این بانک، استحکام پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلا و سربلندی آن را مرهون تلاش های ارزنده مدیران کارآمد و لایق خواند و افزود: خدای بزرگ را سپاسگزارم که به ما توفیق خدمت به بهترین بندگانش را در یکی از مهم ترین فرازهای تاریخ عنایت کرده است زیرا به فرموده حضرت رسول اکرم(ص)، "کسی که در هر صبحگاه به امور مسلمین همت نگارد و در اندیشه کار آنان نباشد از ما نیست".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در این نامه با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۷ از سوی مقام معظم رهبری به نام سال حمایت از کالای ایرانی، اعطای  تسهیلات قرض الحسنه از سوی بانک ملت را باعث ایجاد زمینه های اشتغال، توانمندسازی، خوداتکایی و استقلال اقتصادی خانواده های نیازمند و مورد حمایت کمیته امداد خواند و از دست اندرکاران این بانک بابت تعامل اثرگذار و همکاری ارزنده با مددجویان، سپاسگزاری کرد.
فتاح اظهار امیدواری کرد که کمیته امداد در سال جدید که به نام رونق تولید مزین شده است، با حمایت مستمر بانک ملت، گام های موثرتری را در جهت توسعه و ایجاد اشتغال پایدار مددجویان بردارد.
براساس این گزارش بانک ملت در راستای مسوولیت های اجتماعی خود و تقویت تولید ملی، با همکاری و معرفی کمیته امداد امام خمینی (ره) به مددجویان این کمیته تسهیلات ارزان قیمت برای ایجاد کسب و کارهای کوچک پرداخت می نماید.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بانک بانک ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۹۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد

مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: زائرسرای شماره یک کرامت در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۴ هزار ۱۶۱ زائر بود و پارسال این عدد به ۱۸ هزار و ۶۳ مددجو افزایش یافت.

او افزود: با افتتاح مجموعه شماره ۲ کرامت باید برای میزبانی از ۴۰ هزار زائر برنامه‌ریزی کنیم تا مددجویان به همراه خانواده‌های خود به زیارت امام هشتم (ع) مشرف شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه این زائرسرا امکان افزایش ۵۰ درصدی زیارت مددجویان را فراهم کرده است، ادامه داد: زائرسرای "کرامت ۲" سالانه ۲۰ هزار مددجو را پذیرا خواهد بود.

بختیاری با تاکید بر ضرورت حفظ عزت و کرامت مددجویان، بیان کرد: مددجویان ولی‌نعمتان ما هستند و وظیفه داریم زمینه بهترین برنامه فرهنگی یعنی زیارت امام رضا (ع) را برای این خانواده‌ها فراهم کنیم.

او تصریح کرد: کمیته امداد بدون شک یکی از بزرگترین نهاد‌های خیریه مردمی در جهان است و وسعت و گستردگی خدمات، آن را از همه نهاد‌های دیگر متمایز می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است