Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@13:00:31 GMT

پلمب برخی تجهیزات شهربازی ائل گلی تبریز

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۵۰۱۳۵

پلمب برخی تجهیزات شهربازی ائل گلی تبریز

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،فرشی حق رو مدیرکل استاندارد آذربایجان شرقی گفت: زمان گواهی استاندارد ۲۹ فقره از تجهیزات این شهربازی به اتمام رسیده بود که با هماهنگی دستگاه قضایی پلمب شد.

وی افزود: گواهی استاندارد این تجهیزات نیاز به تمدید سالانه دارد که پس از بازرسی‌های تخصصی و تایید کارشناسان برای صدور گواهی تجهیزات پلمب شده اقدام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همه تجهیزات شهربازی ائل گلی استاندارد است خاطرنشان کرد: مسئولان این شهربازی در تمدید گواهینامه استاندارد بیشتر تجهیزات فعال در آن اهمال کاری کرده اند که امید است در اسرع وقت در این خصوص اقدام کنند.

حسن زاده مدیر شهربازی پارک ائل گلی تبریز نیزبا اشاره به استفاده روزانه حدود ۵ هزار نفر در فصل کاری از امکانات این شهربازی گفت: تلاش می‌شود تا پایان خرداد گواهی تمدید استاندارد همه تجهیزات شهربازی اخذ شود.

بهروز مهدوی فرماندار شهرستان تبریز امروز گفته بود: برخی از تجهیزات به کار رفته در این شهربازی فرسوده بوده و استاندارد‌های لازم را ندارند که لازم است در کمترین زمان ممکن ایرادات رفع شود.

وی در واکنش به فیلم منتشر شده از حادثه‌ای که در شهربازی ائل گلی تبریز منتشر شده بود افزوده بود: مسئولان این پارک باید در اسرع وقت استاندارد‌های لازم برای تجهیزات مستقر در این شهربازی را اخذ کنند.

انتهای پیام/

برخی از تجهیزات به کار رفته در  شهربازی ائل گلی فرسوده است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلمپ شدن فرماندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۰۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند

سرهنگ اسدیان گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب طرح نظارت و کنترل بر اصناف توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی مرند اجرا شد.

وی اظهار کرد:در همین راستا ۳۱۰ واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفتند که در جریان این طرح ۴۸ واحد صنفی متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه پلمب و برای ۱۸۳واحد صنفی دیگر اخطاریه پلمب و تذکر لسانی صادر شد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای کارآمدی صنوف اجرای طرح‌های مشابه به صورت نوبتی و فصلی در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار دارد و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • پلمب ۱۲ مورد وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل
  • ۱۲ وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل پلمب شد
  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط‌ جنین در یزد
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد
  • پلمب یک واحد نانوایی در شهر آبگرم
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • پلمب سه خط تولید سوسیس و کالباس در قم
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • شهربازی نوستالژی قمی‌ها در یک قدمی بهره‌برداری