Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فضل اله رنجبر فرماندار کرمانشاه از حضور پر شور وحماسی مردم عزیز و بزرگوار کرمانشاه در راه پیمایی روز جهانی قدس پیام تشکر و قدردانی صادر کرد .

حضور حماسی مردمان دیندار وانقلابی وروزه دار کرمانشاه در راهپیمایی روزجهانی قدس در این مقطع زمانی حساس از عمر انقلاب اسلامی یاداور خاطره حماسه آفرینی مردم عزیزی است که در دوران دفاع مقدس زیر موشکباران‌ها وبمباران‌های دشمنان در روز قدس کفن پوشان در دفاع از ملت مظلوم فلسطین به خیابان‌ها می‌آمدند وهیچ هراسی از دشمن وتجهیزات پیشرفته اش وتهدیداتش نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درود وسلام خدا بر چنین مردم صبور وانقلابی.

صمیمانه این حماسه حضور را ارج نهاده وپیروزی وموفقیت بر تمامی مشکلات را از درگاه خداوند متعال برای آنان مسالت مینمایم.

قطعا این حضور آگاهانه وشجاعانه موجبات یاس وناامیدی جبهه استکبار جهانی وامیدواری دوستداران انقلاب اسلامی خواهد شد .

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری مراسم پر شور وحماسی راهپیمایی

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روزقدس رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۰۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد

مردم متدین و شهیدپرور کرمانشاه ظهر جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مقابل درب مسجد جامع به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این اجتماع شرکت کردند.

طرح نور توسط نیروی انتظامی در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است.

گفتنی است، بانوان کرمانشاهی با قرائت بیانیه‌ای در حمایت از طرح نور، بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تاکید کردند.

لازم به‌ذکر است، در پایان این اجتماع مردم ولایتمدار و شهید پرور کرمانشاهی با اهدا شاخه گُل به مأموران نیروی انتظامی حاضر از آنها در راستای تلاش برای حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب قدردانی کردند.

کد خبر 6089154

دیگر خبرها

  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • عکس/ حماسه حضور یمنی‌ها در حمایت از غزه
  • علمداران اجتماعی به‌دنبال گره گشایی مشکلات اجتماعی توسط مردم است
  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • ویدئو| راهپیمایی باشکوه مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم