Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-04@17:13:26 GMT

دردسر ویزای توریستی برای ساحلی باز تیم ملی

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۵۰۷۶۵

دردسر ویزای توریستی برای ساحلی باز تیم ملی

فوتبال ساحلی ایران در سال های اخیر با درخشش در مسابقات بین المللی بخصوص کسب مقام سومی در جام جهانی 2017 باهاما، صاحب جایگاه بهتری در سطح دنیا شده و حالا ساحلی بازان کشورمان به عنوان لژیونر در تیم های مختلف آسیایی و اروپایی بازی می کنند. محمد محمدی سدهی

 یکی از این بازیکنان که امسال با پیشنهاد یک تیم اروپایی مواجه شد، حمید بهزادپور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دروازه بان شماره 12 تیم ملی (گلر دوم پس از پیمان حسینی) قرار بود برای تیم لکوموتیو روسیه در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند اما بنا به دلایلی نتوانست در پرتغال (محل برگزاری مسابقات) حضور یابد و در قفس توری تیم لکوموتیو قرار بگیرد.
حمید بهزادپور درباره این موضوع به خبرنگار «ایران» توضیح داد:«پیش از عزیمت به پرتغال برای دریافت ویزا و نوبت انجام کارهای اداری با سفارت پرتغال در ایران تماس گرفتم اما به من گفتند که فعلاً سفارت پرتغال نوبت نمی دهد و تعطیل است. پس از آن قرار شد از طریق ویزای توریستی به پرتغال بروم و در مسابقات حضور یابم که این اتفاق هم افتاد.» او با اشاره به اینکه مسابقات لیگ قهرمانان اروپا از جمعه آغاز شد، ادامه داد:«هفتم خردادماه برای حضور در این مسابقات و بازی در تیم لکوموتیو روسیه عازم ترکیه شدم و از آنجا به ایتالیا رفتم. قرار بود از طریق ایتالیا به پرتغال اعزام شوم اما در ایتالیا به مشکل خوردم.  باشگاه لکوموتیو در ایتالیا یک هتل برای من رزرو کرد اما پول هتل را پرداخت نکرد و این موضوع برایم دردسرساز شد. مأموران یک ساعت من را نگه داشتند و زمانی که متوجه شدند پول هتل پرداخت نشده، با اولین پرواز من را به ترکیه فرستادند و پس از آن من به ایران بازگشتم.» گلر تیم ملی فوتبال ساحلی در پاسخ به این سوال که آیا در زمانی که با این مشکل مواجه شدی تماسی از طرف باشگاه لکوموتیو داشتی؟ بیان داشت: «از طرف باشگاه با من تماس گرفتند اما مأموران موبایلم را گرفته بودند و نمی توانستم با باشگاه ارتباط بگیرم. باشگاه لکوموتیو هیچ دسترسی ای به من نداشت و اگر می توانستم با آنها تماس بگیرم، مشکل حل می شد و من به پرتغال می رفتم.»
یکی از مشکلات ورزشکاران ایرانی این است که اکثر آنها به دلیل تحریم هایی که کشورمان با آن مواجه است، با ویزای توریستی عازم کشورهای مقصد می شوند، اتفاقی که برای بهزادپور هم افتاد و او با چالشی پیش بینی نشده رو به رو شد. همان چالشی که باعث شد او را از ایتالیا به ترکیه بازگردانند: «ویزای توریستی برایم دردسرساز شد و لیگ قهرمانان اروپا را از دست دادم. تا آنجایی که من خبر دارم علاوه بر من، محمد احمدزاده بازیکن تیم فوتبال ساحلی اسپارتاک روسیه هم با ویزای توریستی عازم این کشور شده است.»
گلر تیم ملی فوتبال ساحلی ایران ادامه داد:«نمی دانم دیگر لژیونرهای کشورمان از چه طریقی وارد کشورهای دیگر می شوند اما باید ارگان های مربوطه شرایطی را فراهم کنند تا بازیکنان راحت به کشور مقصد اعزام شوند. مثلاً این شرایط توسط فدراسیون یا دیگر ارگان ها فراهم و این مشکل برطرف شود و ما با ویزای ورزشی در کشورهای مربوطه حضور یابیم، نه اینکه با ویزای توریستی به خارج از کشور اعزام شویم و چنین مشکلاتی برایمان پیش بیاید.»

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۰۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا؛ ایران سهمیه جهانی گرفت

به گزارش قدسآ نلاین و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا با حضور ۳۲ تیم از روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز ‌شده و فردا (یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت) در شهر «روی‌اِت» کشور تایلند با معرفی برگزیدگان به پایان می‌رسد.

در بازی‌های امروز، تیم والیبال ساحلی ایران یک (حبیب اکبرزاده - امیرعلی قلعه‌نویی) با شکست ۲ بر صفر نیوزلند دو (پاچئو داوی - وستی توماس) به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا راه یافت. نوجوانان ساحلی ایران که امروز (شنبه - ۱۵ اردیبهشت) برای دومین بار به میدان رفتند با امتیازات ۲۱ بر ۱۰ و ۲۱ بر ۷ حریف را شکست دادند تا به پنجمین برد خود در این مسابقات دست یابند.

با کسب این نتیجه و راهیابی تیم والیبال ساحلی ایران به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی زیر ۱۹ سال پسر آسیا، حبیب اکبرزاده و امیرعلی قلعه‌نویی موفق به کسب سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان شدند که در شانگلو چین برگزار می‌شود.

ساحلی‌بازان کشورمان در دیدار بعد به مصاف استرالیا یک (راکر گراهام جت – دونووان کیلیان) خواهند رفت تا تکلیف حضورشان در دیدار فینال مشخص شود.

دیگر خبرها

  • زیر آب رفتن بوستان‌های ساحلی دزفول با پر شدن سد دز (فیلم)
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا؛ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • فیلم| لکوموتیو، واردات یا تولید داخل
  • ببینید | رانندگی با تنها فراری پلاک ملی ایران چه حسی دارد؟
  • مدت زمان اخذ ویزای توریستی دبی چقدر است؟
  • واردات ایتالیا از ایران ۲ برابر شد
  • غول دوم در راه رویای غیرممکن ایران: قهرمان جهان!
  • ملی‌پوش ایران در جایی حساس‌تر از فینال آسیا(عکس)
  • گام به گام تا ویزای توریستی کانادا
  • پایان کار خطیر در استقلال؛ 50 میلیارد تومان دردسر آفرین شد!