Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاگردان یورگن کلوپ مزد تلاش‌های خود را گرفتند و به نوک قله فوتبال اروپا رسیدند.

طرفداری- فینال تمام انگلیسی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران، بین تیم‌های لیورپول و تاتنهام در شهر مادرید آغاز شد. 

مشخصات بازی روز و تاریخ برگزاری: شنبه ۱ ژوئن ۲۰۱۹ | ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ تورنمنت: لیگ قهرمانان اروپا | دیدار پایانی ورزشگاه: واندا متروپولیتانو داور: دامیر اسکومینا گلزنان: صلاح (۲) و اوریگی (۸۸) برای لیورپول ترکیب ابتدایی دو تیم و مروری بر جریان بازی

لیورپول خیلی زودتر از حد تصور به گل رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین باعث شد برنامه دو تیم برای مسابقه هم تغییر کند و قرمزها عقب نشستند تا فرصتی در اختیار حریف قرار ندهند و تاتنهام هم به دنبال راهی برای عبور از پرس خط حمله و هافبک حریف می‌گشت. در دقیقه ۱۷ شوت از راه دور الکساندر آرنولد با اختلافی نه چندان زیاد از کنار دروازه به بیرون رفت. در حالی که سون، امید اول تاتنهام بود و سعی می‌کرد با فرارهای خود دفاع حریف را اذیت کند، تحرکات او هم تاثیری نداشتند. در دقیقه ۳۸ رابرتسون پس از دفع توپ ماتیپ، توپ را از نیمه خودی برداشت و تا پشت محوطه جریمه حریف پیش رفت و سپس لوریس را مجبور کرد تا توپ را به کرنر بفرستد. 

تکمیل می‌شود...

شرح گل‌ها

لیورپول ۱-۰ تاتنهام؛ صلاح (۲): دست راست سیسوکو هنگام سانتر مانه باز بود و تلاش او برای بستن دستش هم فایده‌ای نداشت و داور نقطه پنالتی را نشان داد. صلاح پشت توپ ایستاد و توپ را آنقدر محکم به سمت راست خود زد، که لوریس با وجود تشخیص درست مسیر توپ، نتوانست مانع از ورود آن به دروازه شود. 

لیورپول ۲-۰ تاتنهام؛ اوریگی (۸۸): کرنر ارسالی روی دروازه تاتنهام به صورت ناقص دفع شد و سپس فن دایک موج جدیدی از حمله را آغاز کرد. اوریگی پس از دریافت توپ با پای چپ شوتی زمینی زد که دور از دستان لوریس در گوشه دروازه آرام گرفت.

خلاصه بازی

اضافه خواهد شد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۰۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل تماشایی: طلسم براهیم شکست (عکس)

به گزارش‌ "ورزش سه"، رئال مادرید در بازی هفته سی و چهارم لالیگا به مصاف کادیز رفت و براهیم دیاز در این بازی پایش به گلزنی باز شد.

رئال نیمه اول این گل را با تساوی بدون گل پشت سر گذاشته بود که قفل دروازه کادیز در نیمه دوم با حرکت تماشایی براهیم دیاز شد.

کارلو آنچلوتی در آستانه بازی حساس دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با بایرن مونیخ به جود بلینگام در ترکیب اصلی استراحت داده بود و به جای تو دیاز از ابتدا در ترکیب حضور داشت.

دیاز در دقیقه 51 پاس لوکا مودریچ را پشت به دروازه دریافت کرد. او به سمت دروازه چرخید و هنگام ورود به محوطه جریمه چهار مدافع در نزدیکی او حضور داشتند که دیاز یک قدم به سمت راست برداشت و برای ضربه زدن به توپ آماده شد.

او به محض خروج از محاصره چهار بازیکن حریف توپ را با ضربه محکم و قوس دار پاس راست به گوشه بالای دروازه فرستاد تا دور از دستان دروازه‌بان حریف یک گل دیدنی را به نام خود ثبت کند.

نکته این گل، پایان وینگر مراکشی به یک آمار قابل توجه بود. او آخرین بار در بازی مقابل اوساسونا در هفته بیست و نهم لالیگا موفق به گلزنی شده بود و طی 7 بازی قبلی در این امر موفق نبود.

دیگر خبرها

  • فلش بک؛ اولین مصاحبه صلاح پس از پیوستن به لیورپول؛ آرزویم بازی در این تیم بود / زیرنویس فارسی
  • گل تماشایی: طلسم براهیم شکست (عکس)
  • پیش بازی لیورپول - تاتنهام؛ تنها یک دلیل کافیست
  • یک آسیایی گزینه لیورپول برای جایگزینی صلاح
  • پوستکوگلو: کلوپ زود به سطح اول فوتبال جهان برمی‌گردد
  • صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که دیده‌ام!
  • چلسی ۲-۰ تاتنهام: حفظ امیدها برای اروپا با بردن دربی
  • می‌ترسم لیورپول با اسلوت مثل یونایتد شود!
  • کنایه پوستکوگلو به آرسنال: ما اینطور بازی نمی‌کنیم
  • شاید صلاح این پیراهن لیورپول را به تن نکند!