Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@18:41:02 GMT

پوچتینو: دوست دارم این بازی را دوباره تجربه کنم

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۵۱۰۴۸

پوچتینو: دوست دارم این بازی را دوباره تجربه کنم

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام، پس از شکست تیمش در فینال لیگ قهرمانان، اظهار امیدواری کرد که حضور در چنین دیداری را بار دیگر تجربه کند.

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام که با بازگشت فوق العاده مقابل آژاکس، به فینال لیگ قهرمانان رسیده بود، امشب در واندا متروپولیتانو نمایش چندان درخشانی نداشت و در نهایت با نتیجه 2-0 مغلوب لیورپول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد صلاح در همان دقیقه یک از روی یک ضربه پنالتی دروازه تاتنهام را باز کرد و دیووک اوریگی هم در دقایق پایانی بازی، گل دوم قرمزها را به ثمر رساند.

علی رغم این شکست، پوچتینو تاکید کرد که به بازیکنانش افتخار می کند و اظهار امیدواری کرد که تجربه حضور در این دیدار، تیمش را به موفقیت های بعدی برساند.

او به خبرنگاران گفت:" من به تلاش بازیکنانم بسیار افتخار می کنم؛ به شیوه ای که جنگیدیم. ما بدشانس بودیم؛ ما یک گل روی پنالتی دریافت کردیم. ما جنگیدیم و در نیمه دوم خیلی خوب بازی کردیم.

خیلی احساس غرور می کنم. ما کمی بدشانس بودیم. شروع بازی عقب افتادگی 1-0 دشوار بود. ما برنامه مان را تغییر دادیم اما به این بازیکنان و این هواداران افتخار می کنیم. ما می توانیم خوش بین باشیم.

 

 

 

آن پنالتی اتفاقی نبود که ما بتوانیم آن را مدیریت کنیم یا برای آن آماده باشیم. هرگز باور نمی کنید که بعد از یک دقیقه، 1-0 عقب بیفتید. از نظر ذهنی، پذیرش این اتفاق دشوار بود. مسئله یاد گرفتن و تجربه کردن است؛ مانند لیورپول که سال گذشته در این موقعیت بود. من بسیار خوشحالم که این گروه از بازیکنان را هدایت می کنم اما به لیورپول تبریک می گویم.

استانداردها خیلی بالا هستند اما برای امروز کافی نبود. حیف شد. شما می خواهید این بازی را تجربه کنید و آن را تکرار کنید. بعد از جام جهانی، این بهترین بازی دنیاست.

مسئله تلاش کردن، باور داشتن و ساختن یک ماجراجویی است بنابراین این به زودی بار دیگر اتفاق خواهد افتاد."

هری کین که به دلیل مصدومیت از ناحیه قوزک پا، برای مدتی از میادین دور بود، در نهایت به این دیدار رسید و از ابتدا به میدان رفت اما نتوانست نمایش چندان درخشانی ارائه بدهد.

پوچتینو در مورد تصمیمش برای استفاده از هری کین در ترکیب اصلی گفت:" تصمیم من براساس آنالیزها و فکر کردن براساس همه اطلاعات موجود بود."

موریسیو پوچتینو تاتنهام

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها تاتنهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۱۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حجازی به ماجرای بازی پیکان و استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

آتیلا حجازی درباره حضورش در سازمان لیگ اظهار داشت: امروز جلسه هماهنگی قبل از بازی استقلال و ذوب‌آهن بود. تیم ما در شرایط آرمانی قرار دارد و فقط یک نکته باقی می‌ماند که خیلی دوست ندارم درباره‌اش صحبت کنم. دوست دارم هواداران فردا به عنوان بازوی توانمند کنارمان باشند.

وی در مورد برگزاری بازی استقلال با پیکان در هفته پایانی لیگ برتر که گفته می‌شود با حضور تماشاگران برگزار می‌شود، گفت: در این مورد صحبت خواهیم کرد و نباید پیش‌داوری کنیم. در حال صحبت کردن هستیم تا بهترین راهکار را انتخاب کنیم.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • گل های بازی لیورپول 4-2 تاتنهام (لیک برتر انگلیس 2023/24)
  • پست گلر جوان استقلال برای اولین تجربه بازی
  • ببینید | خلاصه بازی لیورپول ۴ - تاتنهام ۲
  • پوچتینو: پروسه ساختن چلسی ممکن است یک ماه یا یک سال طول بکشد
  • واکنش حجازی به ماجرای بازی پیکان و استقلال
  • عملکرد دیوانه کننده لیونل مسی در بازی شب گذشته اینتر میامی
  • ترکیب احتمالی چلسی در بازی با وست هم
  • خشم پوچتینو: شایعه اخراجم احمقانه است!
  • اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)
  • پوچتینو: هر هفته تحت فشار هستم؛ مدیران چلسی تصمیم‌شان را بگیرند