Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نشست "مکه" را محصول مثلث آمریکا، صهیونیست و عربستان عنوان کرد و گفت‌: این نشست با هدف خنثی سازی دستاوردهای روز "قدس" برگزار شد.

سید حسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در "مکه" اظهار کرد: نشست مکه به صورت اضطراری با هدف "خنثی سازی دستاوردهای روز قدس" برگزار شد چون آنها در پی زمینه سازی برای اجرای "معامله قرن" بودند که با روز "قدس" مواجه شدند و خواستند با این نشست دستاوردها را خنثی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه‌ داد: البته که "دُم خروس" پنهان نماند و در نهایت در بیانیه پایانی این نشست دُم خروس عربستان بیرون زد و نشان داد که هدف آن تنها "ایران" و طرح ادعاهای بی اساس و غیر مستند علیه جمهوری اسلامی ایران بود. ادعاهایی که فقط برای خنثی سازی دستاوردهای روز "قدس" مطرح شد که هیچکدام دارای ادله و مستندات نیست و با واقعیت مغایرت دارد، در ‌عین ‌حال این اظهارات و ادعاها دخالت در کشورمان محسوب شده و قطعاً باید دستگاه دیپلماسی خارجی پاسخ‌های قاطعی به آن بدهد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه «این نشست محصول مثلث آمریکا، صهیونیست و عربستان بوده است»، گفت‌: هدف آنها مقابله با موانع اصلی معامله "قرن" بوده که می‌خواهد کشورهای محور مقاومت و مقابله با این معامله ننگین را تحت فشار و تأثیر قرار دهد که موفق هم نخواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نشست مکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۱۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلامی از نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای ایران بازدید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی صبح امروز با حضور در هتل عباسی اصفهان، از نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای ایران بازدید به عمل آورد.

گفتنی است؛ سی‌امین کنفرانس ملی هسته‌ای ایران و نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای از صبح امروز (دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت ماه) در هتل عباسی اصفهان آغاز به کار کرده است.

کد خبر 6098027

دیگر خبرها

  • جزئیات خنثی‌سازی عملیات جاسوسی آمریکا و اسرائیل در یمن
  • اسلامی از نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای ایران بازدید کرد
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • بررسی ابعاد سفر گروسی به ایران/ حل چالش موضوع بازرسان/ خنثی‌سازی سیاست هدفمند تبلیغاتی
  • تاکید عربستان بر لزوم برقراری آتش‌بس فوری در غزه
  • کنایه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید: ادعایتان درباره مدارس دینی اهل سنت تکذیب شد /تروریست ها در انوارالحرمین پنهان شده بودند
  • موضع‌گیری وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه در نشست گامبیا
  • تاکید عربستان بر آتش‌ بس فوری در غزه
  • تاکید عربستان بر آتش‌بس فوری در غزه
  • میزان تفکیک از مبدا پسماندها به بالای ۱۰ درصد رسید/ مصمم هستیم کار نیمه تمامی باقی نماند