Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-28@00:07:42 GMT

ثبت ملی باغ وثوق الدوله

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۵۱۵۸۴

زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران با اشاره به توافقات صورت گرفته بین بنیاد مستضعفان و شهرداری تهران برای واگذاری چند باغ شهرداری، گفت: یکی از آن‌ها باغ وثوق الدوله سریال شهرزاد می‌باشد که در منطقه ۱۴ واقع شده  و طی تفاهمی که بین شهرداری و بنیاد صورت گرفته از طریق تهاتر حساب‌های فیمابین این باغ واگذار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار اجتماعی- وی با بیان اینکه باغ وثوق الدوله در حال حاضر تحویل شهرداری شده است، گفت: برای اینکه مردم بتوانند از آن استفاده کنند، نیازمند آماده سازی و استقرار تجهیزات لازم هستند که فعلا شهرداری منطقه ۱۴ این موضوع را دنبال می‌کند.

صدراعظم نوری با بیان اینکه این محل یک باغ است که کاربری آن به صورت فضای تفرج گاهی تعریف شده، خاطرنشان کرد:، چون داخل این باغ یک عمارت تاریخی وجود دارد که توسط میراث فرهنگی ثبت شده و باید حفظ شود، لذا این موضوع هم باید مورد توجه قرار بگیرد.

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: در این شرایط ممکن است بخش‌هایی از این عمارت به منظور کار‌های فرهنگی مورد استفاده قرار بگیرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شورای شهر تهران میراث فرهنگی شورای شهر تهران باغ وثوق الدوله خانه بزرگ آقا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۱۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح عجیب و خطرناک شهرداری تهران +فیلم

یک بلاگر معروف در پستی در صفحه اینستاگرام از یکی از طرح‌های تازه شهرداری تهران انتقاد کرد./

به گزارش ایسنا، حساب اینستاگرام عملیات ۱۲۵ ویدئویی از طرح عجیب و خطرناک شهرداری تهران در خیابان بهشتی منتشر کرد که در ادامه می‌بینید:

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • طرح عجیب و خطرناک شهرداری تهران +فیلم
  • ۱۳۰۰۰ قلاده سگ صاحب‌دار علیه بیماری هاری در استان واکسینه شدند
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • پیاده‌روهای خیابان ۱۹ دی قم نوسازی می‌شود
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد دغدغه شورای شهر ششم است
  • رفع تهدیدهای خطرناک زیست‌محیطی؛ اولویت شهرداری کرمان در مدیریت پسماند
  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند