Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش کافه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک با استناد به رسانه‌های مصری، درازترین میز افطار در پایتخت جدید مصر برپا شد که طول آن ۳ کیلومتر بود.

نمایندگان کتاب رکورد‌های گینس برای ثبت این رویداد در پایتخت مصر حضور داشتند. هفت هزار نفر در این افطار شرکت کردند. به گفته آن‌ها رکورد سابق متعلق به کشور امارات متحده عربی بود که میز افطار در آنجا ۲ کیلومتر و ۹۰۰ متر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماه رمضان در مصر ۵ ماه مه آغاز شد. این پروژه یکی از بزرگترین پروژه‌های اجرایی شده این کشور اعلام شده است. در حال حاضر در پایتخت اداری جدید که ده‌ها کیلومتر با قاهره فاصله دارد ساختمان سازی جریان دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مصر ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۱۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایتخت مقاومت همگام با آزادی‌خواهان جهان علیه جنایات صهیونیست‌ها

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان بستر دانشگاه های جهان از جمله آمریکا و اروپا بیش از یک هفته ی است که صحنه آزادی خواهی و عدالت خواهی در حمایت از غزه است. 

دانشجویان و استادان دانشگاه  در پایتخت مقاومت هم  همبستگی خودرا  باخیزش جهانی  و تجمعات دانشگاهیان آمریکا  در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت برخوردهای خشن و غیر انسانی پلیس و نیروهای ویژه آمریکا نشان دادند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی بزرگترین آب‌شیرین‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد
  • سریعترین قطار‌های جهان در سال ۲۰۲۴ کدامند؟
  • ترکش‌های جنگ قیمتی در بزرگترین بازار خودروی جهان
  • سریع‌ترین خودروهای رکوردشکن تاریخ، هواپیماهای بدون بال با سرعت 1000 کیلومتر (+عکس)
  • دانشجوی آمریکایی: بزرگترین تهدید جهان اسرائیل و آمریکاست
  • برگزاری همایش بزرگ ورزش پهلوانی در نصف جهان
  • پایتخت مقاومت همگام با آزادی‌خواهان جهان علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • سپاه بزرگترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • بزرگ‌ترین شهرهای جهان ۲۰۲۴ بر اساس جمعیت و مساحت
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ایران و کشور‌های جهان