Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، صادق خان، شهردار لندن به افرادی که قصد برگزاری تظاهرات در زمان سفر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به انگلیس را دارند، اجازه داد که بالون بچه ترامپ را در آسمان این شهر به پرواز درآورند.

در واقع صادق خان درخواست تظاهرکنندگان برای به پرواز درآوردن بالون بچه ترامپ بر فراز میدان پارلمان لندن را امضا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر تظاهرکنندگان در انتظار صدور مجوز از سوی پلیس هستند تا بتواند این بالون را به پرواز درآورند. این بالون غول پیکر و نارنجی رنگ قرار است روز سه شنبه –یک روز پس از سفر ترامپ به لندن-- به پرواز درآید.

دونالد ترامپ قرار است در هفته جاری به انگلیس سفر کند. وی در این سفر سه روزه با ملکه انگلیس و ترزا می، نخست وزیر این کشور ملاقات خواهد کرد. وی در پایان هم برای انجام بازی گلف به یکی از عمارت‌هایش در اسکاتلند خواهد رفت.

انتظار می‌رود تظاهراتی هزاران نفری در اعتراض به سفر دونالد ترامپ به انگلیس برگزار شود. رئیس جمهور آمریکا در سفر پیشین خود به انگلیس هم با اعتراضات گسترده مردمی مواجه شده بود.

بالون غول پیکر و نارنجی رنگ بچه ترامپ که رئیس‌جمهور آمریکا را به صورت خشمگین و در حالی که تلفن همراه در دست دارد نشان می‌دهد، نخستین بار در سفر پیشین وی به لندن مورد استفاده قرار گرفت. فعالان انگلیسی مبلغ ۴۴ هزار دلار برای ساخت این بالون پول جمع آوری کرده بودند. این بالون غول پیکر از آن پس در دیگر تجمعات اعتراضی علیه دونالد ترامپ در کشور‌های مختلف و حتی در داخل آمریکا مورد استفاده قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ آمریکا انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۱۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور ۱۶۵ میلیون دلار مجوز سرمایه گذاری خارجی در مازندران

سید اسماعیل هاشمی در نمایشگاه بین المللی ایران اکسپو ۲۰۲۴ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۷۲۳ فرصت سرمایه گذاری با ۹ هزار میلیارد دلار برای مازندران شناسایی شده است، گفت: در همین راستا در سال ۱۴۰۲ مازندران حدود ۱۰ مجوز سرمایه گذاری خارجی در بخش‌های مختلف در استان صادر شده است که ارزش اقتصادی آنها ۱۶۵ میلیون دلار بوده است.

او افزود: شناسایی فرصت‌های سرمایه گذاری در مذاکرات و ایجاد قرارداد‌های مشترک همکاری اقتصادی و تولیدی موثر خواهد بود

هاشمی با اشاره به اینکه رویداد‌های بزرگ اقتصادی به ویژه نمایشگاه‌های بین المللی می‌تواند در ایجاد مراودات اقتصادی و منطقه‌ای نقش بسیار زیادی ایفا می‌کند، گفت: مازندران در سال‌های اخیر در بحث اجرای همایش‌های سرمایه گذاری موفق بوده و هفت همایش سرمایه گذاری برای مازندران اجرایی شده است.

او به نقش سرمایه گذاری خارجی در توسعه استان اشاره کرد و افزود: در سال‌های اخیر نمایشگاه‌ها و نشست‌هایی در سطوح بین المللی و مذاکرات با فعالین اقتصادی روسیه و عمان باعث افزایش قرارداد‌های تجاری خارجی در مازندران شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • صدور ۱۶۵ میلیون دلار مجوز سرمایه گذاری خارجی در مازندران
  • در حمله با چاقو در لندن ۴ نفر زخمی شدند
  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل تنش در روابط دوبلین-لندن
  • لندن و تجهیز اوکراین برای جنگ بهاره پیش از انتخابات انگلیس
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • دولت انگلیس بخشی از محور نسل‌کشی در غزه است
  • ابراز خشم و انزجار از رژیم صهیونیستی و حامیانش در لندن
  • دستورالعمل فواصل بین کسب و کار‌های کشاورزی اصلاح می‌شود
  • تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + تصاویر
  • خروش مردم انگلیس در حمایت از فلسطین