Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: تاکنون جبهه مردمی وارد مصداق‌ها نشده و ارائه لیست انتخاباتی صرفا ادعا بوده و صحت ندارد.به گزارش بلاغ،شهرام محمدی شامگاه امروز در جمع خبرنگاران با تکذیب شایعه ارائه لیست جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل، اظهار کرد: تاکنون جبهه مردمی وارد مصداق‌ها نشده تا در مرکز استان و شهرستانها فرد یا افراد خاصی به عنوان لیست جبهه معرفی شوند و هر ادعایی در این خصوص صرفا ادعاست نه واقعیت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همه روندهای جبهه مردمی به طور مستمر اطلاع‌رسانی می‌شود و نیازی به تکذیبیه‌های مداوم وجود ندارد چرا که لیست رسمی جبهه نیز در موعد مقرر به اطلاع مردم خواهد رسید.

سخنگوی جبهه مردمی استان اردبیل با بیان اینکه هیچ عجله‌ای برای مشخص کردن لیست انتخاباتی وجود ندارد، گفت: جبهه مردمی نه اسیر نام‌ها می‌شود و نه استعدادهای موجود خود را نادیده می‌گیرد بلکه تلاش دارد با اقدام منطقی، به دور از هیجانات کاذب و زودگذر و برمبنای اصول، منافع و واقعیت‌ها تصمیم مناسب و قابل قبولی را اتخاذ کند.

محمدی بیان داشت: شاخص‌های چهل‌گانه امتیازدهی برای تعیین کاندیداهای جبهه، تدوین و نهایی شده و از این‌رو برای‌ ورود به مرحله  امتیازدهی به داوطلبان احتمالی و فعال، روندی مصوب گردید و این روند به زودی آغاز می‌شود.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل با ابراز تشکر از گروه‌های متعدد مردمی، فعالان اجتماعی و تشکل‌های سیاسی که همراهی صمیمانه‌ای با جبهه مردمی دارند، تصریح کرد: هرجریان یا گروهی بخواهد کوچکترین خدشه‌ای در روند وحدت نیروهای مردمی و انقلابی ایجاد نماید مورد پذیرش مردم قرا نمی‌گیرد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۱۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش یمن: سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی انجام دادیم

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد نیروهای یمنی در دفاع از فلسطین یک کشتی آمریکایی با نام ( MAERSK YORKTOWN )  را در اقیانوس هند هدف قرار دادند.

وی افزود: «نیروهای مسلح یمن همچنین یک ناو آمریکایی را در خلیج عدن و یک کشتی اسراییلی با نام (MSC VERACRUZ )  را در اقیانوس هند مورد حمله قرار دادند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آیت الله خاتمی: در مساله عفاف و حجاب دوقطبی ساخته نشود
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • پوتین: پاسخ متقارن به تحریم‌های غرب به نفع روسیه نیست
  • ساماندهی فضای کسب و کار؛ جهش تولید و صنعت در استان اردبیل
  • ارتش یمن بار دیگر «ایلات» را هدف گرفت
  • گردهمایی موسسات مردمی گلستان در زمینه خانواده، جمعیت و هویت زن امروز در گرگان
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • ارتش یمن: سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی انجام دادیم
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود