Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه با بیان اینکه دشمنان به دنبال معامله قرن هستند و ملت‌های محور مقاومت این معامله را شکست می‌دهند گفت: آمریکا به حمایت از گروهک تروریستی داعش پرداخت ولی با رشادت مدافعان حرم شکست خورد. ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری شامگاه شنبه در مراسم ضیافت افطاری دارالقرآن علامه طباطبایی که با حضور خانواده‌های شهدای مدافع حرم در بیت این مفسر قرآن کریم برگزار شد اظهار داشت: انسان لحظه‌های مهمی در زندگی خود دارد که مرحله نخست تولد و ادامه حیات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دومین مرحله زندگی لبیک به دعوت الهی و مرحله سوم روزی است که انسان در پیشگاه الهی مبعوث می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: مرگ به دو قسمت خوب و بد تقسیم می‌شود که مرگ خوب شهادت و در حال عبادت است، اگر انسان در حال گناه و کفر بمیرد مرگ بد است و بهترین مرگ شهادت با رضایت معصومین(ع) است.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه با بیان اینکه باید سعی کنیم عاقبت به‌خیر شده و مرگ‌مان مورد رضایت الهی خداوند قرار بگیرد عنوان کرد: شهدای مدافع حرم افغانستانی و پاکستانی برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) به سوریه رفتند که این شهدا عاشق اهل بیت(ع) بودند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه تصریح کرد: شهدای مدافع حرم بهترین انتخاب را در زندگی خود انجام دادند، انتخاب دین و زندگی و منزل انتخاب است و گاهی انتخاب‌ها دنیاطلبانه و منفعت طلبانه است.

امام جمعه قم بیان کرد: افرادی بودند که درباره غدیر و سقفیه شعر گفتند که این افراد انتخاب‌شان دنیاگرایانه بود و یک سری انتخاب‌ها از ترس است، برخی دیگر از انتخاب‌ها از روی تعصب و قومی‌گرایی است.

حسینی بوشهری گفت: یکی از انتخاب‌ها بر اثر جوزدگی انجام می‌شود و شخص هنگاهی که به حرم می‌رود یک نوع پوشش دارد و هنگامی که به جای دیگر می‌رود پوشش دیگر دارد.

وی با تاکید بر اینکه اگر زندگی‌مان رنگ الهی بگیرد و جنگ و صلح‌مان برای خدا باشد عاقبت به‌خیر می‌شویم، بیان کرد: بهترین انتخاب آن انتخابی است که در مسیر اهل بیت(ع) و رضای الهی باشد و زیباترین انتخاب در زندگی شهدا است، اگر زندگی‌مان رنگ الهی بگیرد و جنگ و صلح مان برای خدا باشد عاقبت به‌خیر می‌شویم.

حسینی بوشهری با بیان اینکه دشمن امروز به فلاکت افتاده است، عنوان کرد: داعش قصد داشت عراق و سوریه را بگیرد و سپس به ایران حمله کند که این نقشه با حمایت آمریکا دنبال شد و آمریکا به حمایت از این گروهک تروریستی پرداخت ولی با رشادت مدافعان حرم شکست خورد.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه خاطرنشان کرد: امروز دشمنان به دنبال معامله قرن هستند و ملت‌های محور مقاومت این معامله را شکست می‌دهند.

عضو مجلس خبرگان رهبری: طرح معامله قرن ‌با شکست مواجه می‌شودمعامله قرن به دنبال تامین منافع استکبار جهانی در منطقه استمعاون دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی: معامله قرن ‌طرحی برای بقای رژیم غاصب صهیونیستی ‌ا‌ست

انتهای پیام/ح

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۲۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید دانشجو در خانوک

حجت‌الاسلام غفوری، امام جمعه خانوک در یادواره شهید دانشجو سید احمد حسینی که در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای داربیدخون برگزار شد، گفت: باران رحمت الهی که این چند روز نازل شده است، کوه ها دشت ها و روح دل هایمان را طراوت بخشیده است.

وی افزود: به لطف الهی و به همین خون پاک شهیدان، امروزه شاهد نابودی اسرائیل و فروپاشی غرب هستیم.

 حجت‌الاسلام غفوری تصریح کرد: شهید سلیمانی‌ها به این مسیر پرتو می‌دهند و چنین مکتبی، شکست نمی‌خورد و این مکتب در همه جا پیروز است.

وی با اشاره به شهدای دفاع مقدس بیان داشت: در هر جایگاهی که باشیم، هیچ زمانی نباید رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدای گرانقدر را فراموش کنیم؛ زیرا آرامش و آسایش امروز ما مرهون فداکاری و جانفشانی‌های آن عزیزان است و احترام به شهدا و امام شهدا وظیفه آحاد مختلف مردم است. 

در پایان مراسم گروه سرود دختران حاج قاسم سلیمانی اجرا کردند و از طرف مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی از خانواده شهید حسینی تجلیل شد. 

شهید دانشجو، سید احمد حسینی در سال ۶ اردیبهشت ۱۳۶۵ در عملیات خیبر جزیره مجنون به شهادت نائل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مقام حزب‌الله: ایران بازدارندگی ساختگی اسرائیل را نابود کرد
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • خواسته به حق مردم ایفای مسئولیت‌های اجتماعی صنایع است
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • تاکید امام جمعه قم بر همراهی همه دستگاها برای استمرار اجرای طرح نور
  • همراهان منطقه‌ای آمریکا و اسرائیل صحنه را در «وعده صادق» باختند
  • پتروشیمی‌ها از ورزش استان بوشهر نیز حمایت کنند
  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت
  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • توصیه‌هایی برای انتخاب رشته صحیح و اصولی