Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@07:43:17 GMT

بارش های پراکنده چهارمحال و بختیاری را فرا می گیرد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۵۲۰۰۹

بارش های پراکنده چهارمحال و بختیاری را فرا می گیرد

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری از وقوع بارش های پراکنده در سطح استان خبر داد و گفت: این بارش های پراکنده تا اواسط هفته جاری در استان ادامه دارد.

«مهرداد قطره سامانی» امروز (۱۲ خرداد) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: بارش های پراکنده که از امروز در استان شروع می شود تا اواسط هفته جاری ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری در ادامه افزود: این بارش های پراکنده بارش های شدیدی را به دنبال دارد که بیشتر از بعدازظهر ها شروع می شود.

 

وی ابراز کرد: با توجه به وقوع رگبارهای شدید در استان از مردم در مناطق کوهستانی استان درخواست می شود که از تردد در مسیل ها جلوگیری کنند.

 

قطره سامانی در ادامه افزود: با توجه به وقوع رعد و برق از عشایر، کشاورزان و دامداران عزیز نیز انتظار می ورد تا مراقبت های لازم را انجام دهند تا شاهد اتفاقات و تلفات دامی نباشیم.

 

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: با نزدیک شدن به فصل تابستان افزایش دما در استان نیز پیش بینی می شود که لازم است مردم استان در مصرف آب و برق نیز صرفه جویی کنند.

 

وی با اشاره به اینکه امسال با افزایش بارش در استان روبرو بودیم افزود: بارش های امسال ثمرات و برکات زیادی در حوزه های کشاورزی، باغداران، دامداران و ... به وجود آورده است.

 

قطره سامانی به رشد بیش از ۴۰ درصدی بارش ها در استان نیز اشاره کرد و گفت: بارش های امسال با رشد ۴۴ درصدی نسبت به سال های قبل بی سابقه بود.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز قدس راهپیمایی روز قدس خبرگزاری شبستان فلسطین استان بوشهر معامله قرن ماه رمضان قدس دهه کرامت بارش های بهاری سازمان هواشناسی چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۲۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گستره بارش‌ها سراسر کشور را فرامی‌گیرد

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به وزش باد شدید و گردوخاک در بعضی مناطق، از بارش باران در بیشتر استان‌های کشور خبر داد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در مناطقی از استان‌های ایلام، لرستان، کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، کردستان، همدان، آذربایجان غربی، جنوب و غرب اصفهان و ارتفاعات البرز مرکزی در مازندران، بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ می‌دهد.

وی افزود: این وضعیت چهارشنبه علاوه بر مناطق مذکور در مناطقی از استان‌های بوشهر، کرمان، هرمزگان و خلیج فارس و تنگه هرمز پیش‌بینی می‌شود و پنجشنبه به جز استان‌های ساحلی دریای خزر، در زنجان، قزوین، البرز و تهران که وقوع رگبار پراکنده در آنها دور از انتظار نیست، در سایر مناطق کشور بارش قابل ملاحظه رخ خواهد داد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: جمعه در جنوب و جنوب شرق کشور، بارش پراکنده و در سایر مناطق، بارش قابل ملاحظه پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان ادامه داد: شنبه در نقاطی از نوار شمالی کشور، شمال شرق، شرق، شمال غرب و جنوب غرب و غرب، شاهد بارش پراکنده خواهیم بود؛ همچنین خلیج فارس و تنگه هرمز سه شنبه و پنجشنبه مواج و چهارشنبه طوفانی است.

وی با بیان اینکه دریای عمان چهارشنبه و پنجشنبه مواج پیش بینی می‌شود، گفت: طی چهار روز آینده به تناوب در مناطقی از سیستان و بلوچستان و شرق کرمان و جمعه در خراسان جنوبی و یزد، در بعضی ساعات وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک رخ خواهد داد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی آسمان اصفهان، کمی ابری به تدریج نیمه ابری گاهی وزش باد شدید با بیشینه ۲۸ و کمینه ۱۳ درجه سانتی‌گراد است و روز چهارشنبه، نیمه ابری به تدریج ابری گاهی بارش پراکنده و گاهی وزش باد شدید با بیشینه ۲۷ و کمینه ۱۴ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 749223

دیگر خبرها

  • بارش‌ها سراسر کشور را فرامی‌گیرد
  • گستره بارش‌ها سراسر کشور را فرامی‌گیرد
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • لرستان بارانی می‌شود
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • سامانه بارشی وارد بوشهر می‌شود/افزایش پوشش ابر و بارش پراکنده
  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی
  • چهارمحال و بختیاری از سه‌شنبه تحث تاثیر سامانه بارشی است
  • هشدار هواشناسی برای خودداری از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها