Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - بيمه آسيا و مركز خدمات حوزه هاي علميه كشور قرارداد بيمه اي خود را براي پنجمين سال متوالي تمديد كردند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، با حضور مسعود بادين نايب رييس هيئت مديره و مديرعامل بيمه آسيا و حجت الاسلام والمسلمين رباني رييس مركز خدمات حوزه هاي علميه سراسر كشور، قرارداد پوشش بيمه اي روحانيون  كشور  در محل دفتر اين مركز در شهر مقدس قم تمديد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




اين گزارش مي افزايد، بر اساس قرارداد مذكور ، كليه طلاب سراسر كشور و خانوادهايشان تحت پوشش بيمه  درمان تكميلي و عمر و حوادث بيمه آسيا قرار مي گيرند. ضمنا در قالب اين قرارداد ، بيمه آسيا پوشش هاي بيمه شخص ثالث و بيمه بدنه خودرو را با تسهيلات ويژه در اختيار بيمه گذاران مي گذارد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه آسیا حوزه علمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۲۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سینماها عصر جمعه تعطیل می‌شوند

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سینماهای سراسر کشور، به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) از عصر جمعه تا صبح یکشنبه تعطیل می‌شوند.

بنا بر این گزارش، سینماهای سراسر کشور از ساعت ۱۷:۳۰ روز جمعه تعطیل شده و در تمام روز شنبه، هیچ فیلمی نمایش نمی‌دهند. فعالیت سینماها از صبح یکشنبه به حالت عادی بازمی‌گردد.

هم‌اکنون فیلم‌های مست عشق، سال گربه، تمساح خونی، بی‌بدن، آسمان غرب، آپاراتچی، ایلیا جستجوی قهرمان، نوروز و پرویزخان به روی پرده هستند.

دیگر خبرها

  • برای جذب فارغ‌التحصیلان حوزه علمیه با آموزش و پرورش وارد گفت‌وگو شدیم
  • نرخ بیکاری در کشور به ۸.۱ درصد کاهش یافت
  • حضور ۸۰ دندان پزشک از سراسر کشور در اردوی جهادی شیراز
  • پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!
  • طرح فجرانه کالابرگ تمدید می‌شود؟
  • الزام مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت به ارائه خدمات پوشش بیمه‌ای
  • «خدمات رایگان درمانی» برای تمام کودکان/ مشوق‌های طرح جوانی جمعیت
  • بیمه سلامت متولی امر بیمه همگانی است
  • شروع مذاکرات بایرن مونیخ و لروی سانه؛ پیش ما بمان!
  • سینماها عصر جمعه تعطیل می‌شوند