Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس عقیدتی سیاسی آموزشگاه علمی تخصصی شهید بهشتی ناجا گفت: تمام توان ما برای تربیت و آماده سازی یک پلیس به‌عنوان سرباز امام زمان (عج) و در رکاب نایب بر حقش مقام معظم رهبری و در تراز انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام «محمود نصیری یزدی» در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان در اصفهان گفت: در آموزشگاه علمی تخصصی شهید بهشتی اصفهان که ماموریت آن تربیت پلیس های جوان است، برنامه های اعتقادی و مکتبی و سیاسی در طول سال با قوّت و  پر انرژی توسط کلیه نیروهای عقیدتی سیاسی در حال انجام است و تمام توان ما برای تربیت و آماده سازی یک پلیس بعنوان سرباز امام زمان (عج) و در رکاب نایب بر حقش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و در تراز انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس عقیدتی سیاسی ناجا گفت: هر ساله با شروع ماه مبارک رمضان، فضایی معنوی در سراسر کشور عزیزمان ایران به وجود می آید که در یگانهای انتظامی و به ویژه در  آموزشگاه علمی تخصصی شهید بهشتی ناجا هم  قبل از شروع این ماه با عظمت، برنامه ریزی های لازم جهت حضور همه نیروها و استفاده بهینه از لحظات معنوی این ماه عزیز، صورت می گیرد.

 

وی افزود: در سال جاری با عنایت به تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر  تبیین جایگاه پلیس در تراز انقلاب اسلامی، عقیدتی سیاسی آموزشگاه با دعوت از یکی از اساتید توانمند حوزه و دانشگاه اصفهان، به بررسی این موضوع محوری و ابعاد مختلف آن پرداخته شد.

 

نصیری با اشاره به برنامه های این پایگاه در ماه رمضان افزود: برگزاری محفل جزء خوانی قرآن کریم به صورت روزانه، برگزاری کلاسهای آموزش روان خوانی قرآن کریم توسط اساتید توانمند، برگزاری کلاسهای آموزش روخوانی قرآن کریم به وسیله نرم افزارهای آموزشی، برپایی جلسات صمیمی پرسش و پاسخهای دینی توسط روحانیون عقیدتی سیاسی، پخش کلیپهای مناسبتی و ارزشی و سایر برنامه های محوری که مهمترین آنها اقامه سه وعده نماز جماعت می باشد از مهمترین برنامه های پایگاه نظامی شهید بهشتی ناجا است./

 

پایان پیام/558

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز قدس راهپیمایی روز قدس خبرگزاری شبستان استان بوشهر فلسطین معامله قرن قدس نماز جمعه مراسم شب قدر سربازان گمنام امام زمان عج محفل انس با قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۲۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس؛ حجت الاسلام موسی پولادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: شهید مطهری در دوران زندگی خود برای اسلام خدمات ارزنده‌ای ارائه، و با جریان‌ها و اندیشه‌های انحرافی مبارزه کرد.

بیشتر بخوانید:  خدمات رسانی گروه‌های جهادی شهر شمیل به مناطق محروم

از هشتم تا ۱۲ اردیبهشت ماه هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان
  • معلمان تربیت کنندگان آینده سازان کشورند
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه طی هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • بیش از ۵۰ مربی و معلم خوزستانی با رهبری دیدار می‌کنند