Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-30@11:17:38 GMT

ادامه «ضیافت» شبکه ۴ تا پایان هفته

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۵۲۵۳۷

ادامه «ضیافت» شبکه ۴ تا پایان هفته

آخرین قسمت از ویژه برنامه رمضانی شبکه ۴ با عنوان «ضیافت» ۱۷ خرداد ماه به روی آنتن می‌رود.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برنامه «ضیافت» که از ابتدای ماه مبارک رمضان، هر شب ساعت ۲۳ با حضور کارشناسان و اساتید حوزه و دانشگاه، نسبت آموزه‌های قرآنی با مسائل فرهنگ معاصر را، مورد بررسی قرار می‌دهد، آخرین قسمت از این ویژه برنامه جمعه ۱۷ خرداد از شبکه چهار سیما پخش می‌شود؛ بنابراین گزارش مهمانانی که از امشب تا پایان هفته دکتر مالک شجاعی مجری، کارشناس برنامه با آن‌ها به گفگو می‌پردازد به ترتیب: حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر پارسا نیا، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر لک زایی، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر بابایی، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر بهجت پور، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر الویری و حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر میرزایی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قرآن و اندیشه سیاسی مسلمین، فهم تمدنی قرآن، قرآن و منطق تحولات فرهنگی، قرآن و سلوک فرهنگی مسلمانان و مرجعیت قرآن در فرهنگ معاصرموضوعاتی است که در شش قسمت پایانی برنامه «ضیافت» بررسی می‌شود.
برنامه گفتگو محور «ضیافت» محصول گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار سیما است که در ماه مبارک رمضان، هرشب ساعت ۲۳ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شبکه چهارم سیما صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برنامه ضیافت ماه مبارک رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۲۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رستگاری ازبکستان در ضیافت پنالتی ها/ شگفتی تاجیکستان کامل نشد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتسال ازبکستان و تاجیکستان در دیدار رده بندی جام ملت‌های فوتسال آسیا امروز یکشنبه از ساعت ۱۱:۳۰ در کشور تایلند به مصاف هم رفتند که این دیدار در وقت‌های قانونی با تساوی ۵ به ۵ به پایان رسید و در ضربات پنالتی تیم ازبکستان موفق شد با نتیجه ۳ بر یک به برتری برسد.

در این بازی تیم ملی ازبکستان موفق شد نیمه اول را با نتیجه ۲ بر یک به سود خود به پایان برساند.

در نیمه دوم تاجیکستان توانست بازی را به تساوی ۲ به ۲ بکشاند. سپس ازبکستان با به ثمر رساندن ۲ گل دیگر بازی را ۴ بر ۲ کرد.

اما بازیکنان تاجیکستان به بازی برگشتند و عملکرد درخشانی به نمایش گذاشتند و با ۳ گل پیاپی با نتیجه ۵ بر ۴ از حریف خود پیش افتادند.

در حالی که کمتر از یک دقیقه به پایان این بازی باقی مانده بود ازبکستانی‌ها دست به پاورپلی زده بودند و توانستند بازی را به تساوی بکشانند و وقت‌های قانونی با تساوی ۵ به ۵ به پایان رسید تا ضربات پنالتی تعیین کننده تیم برتر میدان باشد.

در ضربات پنالتی هم تیم ازبکستان موفق شد با نتیجه ۳ بر یک به برتری برسد و عنوان سومی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا را از آن خود کند.

در دیدار نهایی این رقابت‌ها هم تیم ملی ایران از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف تایلند خواهد رفت.

کد خبر 6090893

دیگر خبرها

  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند
  • سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین انصاریان در حسینیه اعظم زنجان
  • نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم
  • بیان ساده مفاهیم قرآن از نوآوری‌های برنامه «محفل» بود
  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است
  • رییس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • رستگاری ازبکستان در ضیافت پنالتی ها/ شگفتی تاجیکستان کامل نشد
  • رئیس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی در دستور کار است