Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-03@16:20:48 GMT

رئیسی شهادت امام جمعه کازرون را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۵۲۵۹۴

به گزارش الف به نقل از اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، متن پیام آیت الله رئیسی به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

شهادت مظلومانه‌ حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ محمّد خرسند (قدس الله نفسه الزکیه) را که در ناب ترین و نورانی ترین لحظات حیات ایشان و پس از مناجاتی عاشقانه با رب متعال در شب قدر رقم خورد به حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مراجع عظام تقلید، علما و طلاب حوزه‌های علمیه، مردم شهید پرور استان فارس و شهرستان کازرون و بیت شریف ایشان تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال رحمت واسعه الهی، علو درجات و حشر با مولای متقیان حضرت علی(ع) و اولیای الهی را برای آن فقید سعید مسألت می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا لازم است مراجع قضایی، امنیتی و انتظامی در اسرع وقت با بررسی و آسیب شناسی بسترهای منجر به وقوع این قبیل حوادث، از تکرار چنین جرایمی پیشگیری به عمل آورند.

دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران به رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگ ایران اطمینان خواهد داد، حسب تکالیف انقلابی و قانونی خود، برخورد سریع، دقیق و مقتدرانه با جریانات منحرف و التقاطی خواهد داشت.

سیّد ابراهیم رئیسی

رئیس قوه قضاییه»

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۲۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر ویژه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری (ره)

پایگاه خبری جماران، حضرت امام خمینی (س) در پیامی در خصوص ویژگی های شهید مطهری (ره) فرمودند: «اینجانب به اسلام و اولیای عظیم‌ الشأن آن و به ملت اسلام و خصوص ملت مبارز ایران ضایعۀ أسف‌ انگیز شهید بزرگوار و متفکر و فیلسوف و فقیه عالی مقام مرحوم آقای حاج شیخ مرتضی مطهری ـ قدس سره ـ را تسلیت و تبریک عرض می‌ کنم. تسلیت در شهادت شخصیتی که عمر شریف و ارزندۀ خود را در راه اهداف مقدس اسلام صرف کرد و با کجروی ها و انحرافات مبارزۀ سرسختانه کرد، تسلیت در شهادت مردی که در اسلام‌شناسی و فنون مختلفۀ اسلام و قرآن کریم کم‌ نظیر بود. من فرزند بسیار عزیزی را از دست دادم و در سوگ او نشستم که از شخصیتهایی بود که حاصل عمرم محسوب می‌ شد. در اسلام عزیز با شهادت این فرزند برومند و عالِم جاودان ثُلمه‌ای وارد شد که هیچ چیز جایگزین آن نیست. و تبریک در داشتن این شخصیتهای فداکار که در زندگی و پس از آن با جلوۀ خود نورافشانی کرده و می‌ کنند....» 

صحیفه امام، جلد ۷، صفحات ۱۷۸

طرح: محمود عارفی قوچانی

 

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در یزد
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت شهید فرزین بلیان
  • اولین معلم آدم ابوالبشر خداوند متعال بود که او را بیان، نطق و علم داد
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در دفتر امام جمعه یزد
  • جهان شاهد صدور انقلاب امام خمینی(ره) است
  • حماسه «وعده صادق» نیازمند تبیین و روایتگری است
  • شهادت امام جعفر صادق (ع) ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تسلیت
  • تجلیل از اساتید خواهر و برادر حوزه علمیه استان قزوین
  • آثار شهید مطهری عقل را تسلیم و دل را راضی می‌کند
  • پوستر ویژه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری (ره)