Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج دانشجویی دانشگاه سیستان و بلوچستان در بیانیه‌ای نسبت به نصب بنر روز قدس روابط عمومی این دانشگاه واکنش نشان دادند. به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه سیستان و بلوچستان در بیانیه‌ای نسبت به نصب بنر نصب شده روز قدس در دانشگاه واکنش نشان دادند.   در بخشی از این بیانیه آمده است: اساتید، کارمندان و دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان، حضور پرشور شما در راهپیمایی روز قدس بیانگر بصیرت دینی و ولایت پذیری و حق طلبی شما بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضوری که نماینگر پوچ و توخالی بودن معامله ساختگی قرن است. شما ثابت کردید که درگام دوم انقلاب با قدرت ایمان و اراده پیرو آرمان‌های این انقلاب خدایی هستید؛ و بیانیه‌های اخیر همدستان صهیونیست و آمریکا درمنطقه در مسیر حرکت پرشتاب وپرسرعت این انقلاب خدایی تاثیری نخواهد داشت.
اخیرا متاسفانه شاهد هستیم برخی نا استاد و برخی عوامل ضد انقلابی، در حرکتی اقدام به جوسازی به بهانه بنر نصب شده روز قدس در دانشگاه کرده اند. چگونه است که این افراد اصل قضیه و قدس شریف و متعلق بودن آن به مسلمانان را ندیده اند و با فاصله گرفتن از اصل قضیه، شروع به شایعه سازی برای کم رنگ کردن حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس را کرده اند؟ این افراد قبل از این نیز، در چند مورد دیگر هم با بهانه جویی‌های متعدد درصدد حاشیه سازی و تخریب برآمده اند.  
لازم است به این افراد متذکر شویم که اساتید، کارمندان و دانشجویان دانشگاه بزرگ سیستان وبلوچستان با نیت واهداف شوم شما آشنا هستند. پس با این جوسازی‌ها خود را رسواترو حقیرتر ازآنچه هستید، ننمایید.
 کلیه‌ی اساتید، کارمندان و دانشجویان دانشگاه بزرگ سیستان وبلوچستان همانند تمامی ملت خدایی ایران عزیز، همیشه حامی مظلوم وملت فلسطین خواهند بود و شما افراد انگشت شمار، کوچکتر از آن هستید که بخواهید درمقابل اراده این ملت خدایی بایستید و حضور پرشور در راهمیمایی روز قدس را به حاشیه ببرید.

خاطرنشان می شود، روابط‌عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان به مناسبت روز قدس اقدام به نصب بنری در سطح دانشگاه کرده که در آن عکس یه داعشی به جای مجاهد فلسطینی چاپ شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی دانشگاه سیستان و بلوچستان دانشگاه سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۲۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراضات دانشجویان طرفدار فلسطین، تهدیدی برای یهودیان نیست

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، شورای یهودیان استرالیا در بیانیه‌ای یادآور شد که دانشجویان استرالیا هفته گذشته برای همبستگی با فلسطینی‌ها کمپ‌هایی را در دانشگاه‌های خود ایجاد کردند.
 
در این بیانیه با اشاره به اینکه دانشجویان به ده‌ها کمپ همبستگی که در هفته‌های اخیر در سراسر ایالات متحده و کشورهای دیگر ایجاد شده، پیوستند، اعلام کرد که دانشجویان استرالیایی مانند دیگر دانشجویان از موسسات و دانشگاه‌های خود می‌خواهند تا روابط خود را با شرکت‌های تسلیحاتی که امکان جنایات جنگی اسرائیل را فراهم می‌کنند، پایان دهند.
 
در ادامه این بیانیه آمده است: «شورای یهودیان استرالیا به شدت این ادعاها که این اعتراضات را تهدیدی برای دانشجویان و کارکنان یهودی ‌می‌خواند، رد می‌کند.»
 
شورای یهودیان استرالیا همچنین گفت: «تلاش برای ساکت کردن یا سانسور این اعتراضات با متهم کردن فریبکارانه آنها به یهودستیزی، اقدامی خطرناک است که اگر به آن عمل شود، خطر سرکوب آزادی بیان در دانشگاه‌ها را به دنبال دارد.»
 
الیزابت استراکوش، مدیر اجرایی شورای یهودیان استرالیا تاکید کرد که حق اعتراض مسالمت‌آمیز یک آزادی اساسی دموکراتیک است.
 
وی افزود: «ما باید به همه دانشجویانی که بسیاری از آنها یهودی هستند و علیه این نسل‌کشی آشکارا صحبت می‌کنند، افتخار کنیم. تظاهرات دانشجویی علیه نسل‌کشی آشکار در غزه، بیان مشروع سخنرانی سیاسی و دفاع از حقوق بشر است.»
 
در بسیاری از کشورها، از جمله ایالات متحده، استرالیا، فرانسه و مصر، هزاران دانشجو تظاهراتی را در دانشگاه‌های خود در همبستگی با فلسطین برگزار کرده‌اند.
 

دیگر خبرها

  • جانشین بولت: هنوز توانایی من را ندیده‌اید
  • تجارت جدید اسطوره؛ لیونل مسی در شکل و شمایلی که تا کنون ندیده‌اید! / عکس
  • اتحادیه جهانی علمای مسلمان: خیزش‌های دانشجویی برای حمایت از فلسطین را ارج می‌نهیم
  • تصویب راه‌اندازی دانشکده خانواده در دانشگاه‌های شهید بهشتی و شریف همچنین تهران
  • تجمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • آمریکا: برنامه ای از اسرائیل برای رفع نگرانی ها درباره رفح ندیده ایم
  • (ویدئو) لیونل مسی را هرگز با این تیپ خاص ندیده‌اید
  • تجمع دانشجویان شریف در حمایت از خیزش دانشجویان در جهان
  • ادامه حمایت دانشجویان ایرانی از خیزش دانشجویان در جهان/ دانشجویان شریف تجمع کردند+ فیلم
  • اعتراضات دانشجویان طرفدار فلسطین، تهدیدی برای یهودیان نیست