Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:31:59 GMT

۱۴ فقره پرونده تخلف صنفی در ایلام تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۵۲۶۷۱

۱۴ فقره پرونده تخلف صنفی در ایلام تشکیل شد

عزت‌اله عبدخانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تمامی عرضه کنندگان کالا و خدمات مکلف هستند با نصب بر چسب قیمت روی کالا به صورت روشن و مکتوب به گونه‌ای که برای همگان قابل رؤیت باشد، اقدام کنند.

وی افزود: عدم درج قیمت تخلف است و واحدهای صنفی باید هر کالا را جداگانه با درج قیمت و اتیکت مشخص کنند تا از بروز چندگانگی قیمت، ممانعت به عمل آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در راستای خدمت‌رسانی به اقشار مختلف مردم در شرایط خاص کنونی و برنامه ریزی‌های صورت گرفته، در مجموعه معاونت نظارت و بازرسی و با همکاری سایر دستگاه‌های نظارتی، بر جدیت هر چه بیشتر بازرسی‌ها در موضوع درج قیمت توسط واحدهای صنفی تأکید و نهایتاً اعمال قانون خواهد شد.

عبدخانی گفت: در این راستا از ابتدای هفته جاری نظارت‌ها تشدید و تاکنون تعداد ۱۴ فقره پرونده تخلف تشکیل و به مراجع ذیربط ارجاع شده اند.

کد خبر 4631449

منبع: مهر

کلیدواژه: صنعت معدن و تجارت ایلام تخلفات صنفی گرانفروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۲۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدرضا ابوترابی گفت: واحد‌های صنفی نانوایی، کابینت سازی، فروش و تعمیر مبلمان و مشاور املاک با تشکیل پرونده به علت رعایت نکردن قوانین و مقررات صنفی در شعبه‌های تعزیرات حکومتی یزد رسیدگی و اعمال قانون شدند.
 رئیس اداره اجرای احکام تعزیرات حکومتی افزود: حکم صادره این پرونده‌ها علاوه بر پلمب و نصب پارچه تخلف بر سر در واحد‌های صنفی، به پرداخت جزای نقدی هم محکوم، که در هر پرونده جزای نقدی و مدت پلمب و نصب پارچه متفاوت بوده، که حکم‌های صادره اجرا و مختومه شده است.
ابوترابی گفت: این پرونده‌ها در گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی به همراه بازرسان دستگاه‌های نظارتی تشکیل شده که تخلفات گرانفروشی، عدم درج قیمت، کم فروشی بوده که برای رسیدگی و اعمال قانون به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

دیگر خبرها

  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • تشکیل ۳۰۳۵ پرونده تخلف در استان خراسان شمالی
  • قرارداد پیمانکاری در گروه ملی فولاد تخلف قانونی است / درویشی: فقط مطالبات صنفی کارگران را پیگیری می‌کنیم +فیلم
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد/ تشکیل پرونده برای چهره‌هایی که اهمیت عملیات وعده صادق را به مخاطره انداخته بودند/ تشریح آخرین وضعیت پرونده باغ ازگل/ کشف جرم جدید در پرونده چای دبش
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد/ جزئیاتی جدید از پرونده‌های چای دبش و باغ ازگل
  • مجوز‌های کاغذی باید شناسه یکتا بگیرند
  • جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی
  • فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد
  • گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد