Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر توسطی شامگاه شنبه در نشست فعالان اقتصادی شهرستان‌های ساوه و زرندیه اظهار داشت: دشمن با تحریم‌های اقتصادی در تلاش است توسعه بنگاه‌های اقتصادی کشور را متوقف کند، به صراحت نیز این مساله را اعلام کرده است. بنابراین در این خصوص نیازمند همگرایی هرچه بیشتر برای توسعه تعامل و همکاری بخش خصوصی و دولتی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توسطی افزود: البته نقدهایی به سیاست‌های کلان کشور در این خصوص وارد است و امیدواریم دولتمردان با وفاق و همدلی تلاش کنند که مدیریت واحدی را در حمایت از بخش خصوصی را به انجام برسانند، زیرا رهبر معظم انقلاب به عنوان بالاترین مقام مملکت سال‌های گذشته را با عناوین خاص اقتصادی نامگذاری کردند با هدف اینکه تمامی سیاست گذاران، مسئولین و مجریان به بخش خصوصی و فعالیت‌های آن به ویژه در بخش تولیدی توجه کنند.

رئیس اتاق بازرگانی اراک گفت: نامگذاری امسال تحت عنوان رونق تولید به معنای تولید بیشتر در کشور، نیاز به نیروی انسانی و اشتغال، درآمد بیشتر برای آحاد جامعه و گردش مالی سالم اقتصادی است که نتایج آن ایجاد آرامش و امنیت اقتصادی در کشور برای آحاد جامعه خواهد بود، اگر چنین رویکرد و فلسفه‌ای در رونق تولید وجود داشته باشد باید هر فردی در ارتباط با آن تلاش کند.

توسطی اظهار کرد: تولید کنندگان صادقانه به کشور خدمت می‌کنند، زیرا سرمایه این افراد با توجه به شرایط فعلی تحریم قابل جابجایی نیست و با ایجاد تولید، اشتغال و تأمین کالا برای صادرات و نیازهای داخلی کشور را تأمین می‌کنند. باید از افرادی که در زمینه صادرات تلاش می‌کنند، حمایت لازم را به عمل آورد تا با مشکلی در این خصوص مواجه نشوند.

توسطی تاکید کرد: در شرایط کنونی وفاق و همدلی بین تمامی ارکان جامعه از قبیل مسئولین دستگاه‌های حاکمیتی، دولتی، قوه مقننه، مجریه و قضائیه لازم است و باید با قدرت در مقابل نقشه‌های استعماری و استکباری آمریکا بایستیم.

کد خبر 4631473

منبع: مهر

کلیدواژه: تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۳۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاآرتص: تل‌آویو نگران همه گیر شدن تحریم علیه اسرائیل است

گسترش فعالیت‌های ضد صهیونیستی و محکومیت جنایات این رژیم در سرتاسر جهان، صهیونیست‌ها را به شدت نگران کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، روزنامه عبری زبان هاآرتص در گزارشی که در شماره امروز سه شنبه آن منتشر شد اعلام کرد، بعد از تحریم‌های اعمال شده توسط ترکیه علیه اسرائیل، تل‌آویو نگران کپی برداری این سیاست توسط دیگر کشورهای جهان در واکنش به اقدام صورت گرفته در نوار غزه است، امری که می‌تواند ضربات شدیدی را به اقتصاد اسرائیل وارد کند.

این رسانه پر مخاطب اسرائیل در این رابطه نوشت، این نگرانی وجود دارد که در صورت تهاجم نظامی به رفح شمار دیگری از کشورهای جهان هم از الگوی ترکیه در تحریم همکاری اقتصادی با اسرائیل تبعیت کنند.

در بخش دیگری از گزارش تاکید شده است، مراکز تصمیم گیری در تل‌آویو نگران آن هستند که تحریم اقتصادی به واکنشی همه گیر در میان طرف‌های مخالف تهاجم علیه رفح تبدیل شود.

هاآرتص همچنین خبر داد، امروز مراکز تصمیم گیری در اسرائیل این نگرانی را دارند که تحریم‌ها به شکل گسترده‌ای گریبان آنها را بگیرد، مشکلی که تل‌آویو از سال 1973 و جنگ روز کیپور دیگر آن را تجربه نکرده است.

به اعتقاد این رسانه عبری زبان چنین سیاستی می‌تواند علاوه بر ابعاد اقتصادی، ضربات روحی و روانی شدیدی به اسرائیلی‌ها وارد کند بخصوص که خطر سرایت سیاست تحریم علیه اسرائیل به کشورهای دیگر هم وجود دارد.

تحلیل رسانه عبری زبان: حماس بازی نتانیاهو را خراب کردمخمصه بزرگ نتانیاهو بعد از پاسخ مثبت حماس به آتش‌بس

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هاآرتص: تل‌آویو نگران همه گیر شدن تحریم علیه اسرائیل است
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی در کشور بدتر از تحریم خارجی است
  • موانع فرزندآوری باید رفع شود/ زوج‌های جوان و مجرد‌ها باید در مسیر رونق بخشی به خانواده قرار بگیرند
  • توجه به اقتصاد خلاق یکی از راه‌های جهش تولید است
  • راهکار رفع ناترازی سوخت، اصلاح زیرساخت‌ها به‌منظور مصرف بهینه است/ لزوم حمایت از احداث صنایع پالایشی کوچک
  • نخستین جشنواره ملی گیاهان دارویی جنوب استان کرمان
  • رویکرد ایدئولوژیک دولت رییسی، ریشه ادامه چالش‌های اقتصادی
  • رونق تولید با مالیات بر سوداگری
  • راهکار‌ افزایش تولید سه میلیون تن محصولات کشاورزی بررسی شد
  • آیا بورس به تنهایی می‌تواند باعث رونق تولید شود؟