Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@16:31:47 GMT

انتشار «پوستين وارونه» روايتي از انجمن حجتيه

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۵۳۵۱۳

انتشار «پوستين وارونه» روايتي از انجمن حجتيه

خبرگزاري آريا- مستند «پوستين وارونه» روايتي از اقدامات انجمن حجتيه منتشر شد.
به گزارش آريا،‌ مستند «پوستين وارونه» با بررسي يکي از موضوعات مهم تاريخ معاصر از جنبه تاريخي و فکري و آموزشي به مسئله انجمن حجتيه مي پردازد.
در اين مستند فيلمساز تلاش کرده طي روايت‌هاي مختلف از چهره‌هايي همچون عليرضا پناهيان، وحيد جليلي، جواد منصوري و رحيم پور ازغدي لايه‌هاي مختلف فکري انجمن حجتيه و مدرسه‌ي علوي را مورد واکاوي قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انجمن حجتيه تشکلي بود که پيش از انقلاب براي مقابله با بهائيت تشکيل شد و مدعي بود که اعضاي خود را از دخالت در سياست باز مي‌دارد چرا که تبليغ تشيع را در اولويت اصلي خود مي‌داند. اين ديدگاه در خلال درگيري خونين انقلابيون با رژيم شاه، باعث بدبيني انقلابيون به اين مجموعه شد که تا سال‌هاي پس از انقلاب نيز ادامه پيدا کرد.
بيانات انتقادي امام خميني (ره) نسبت به ديدگاه‌هاي اين گروه گرچه باعث تعليق داوطلبانه اين تشکيلات شد، ولي منتقدين معتقدند جلسات زيرزميني و نيروسازي اين گروه به همان شکل سابق ادامه دارد.
علاقه مندان مي‌توانند اين مستند را از سايت هاي فروش فيلم و مستند و سينما مارکت تهيه کنند

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: انتشار پوستين وارونه انجمن حجتيه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۳۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نعل وارونه آزادی بیان در آمریکا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در دانشگاه کالیفرنیا که چادر‌های اعتراضی دانشجویان برپا شده است، دانشجویان حامی فلسطین و (رژیم) اسرائیل با هم درگیر شدند.

با گسترش اعتراضات و برپایی چادر‌ها از سوی دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس در روز‌های اخیر، بر تعداد مخالفان آنها نیز افزوده شده است، اما تا روز یکشنبه این رویارویی بین دانشجویان حامی فلسطین و (رژیم) اسرائیل آرام بود.

با این حال به گفته معاون ارتباطات راهبردی دانشگاه کالیفرنیا، این روند تغییر کرده و برخی از معترضان موانعی را که این دانشگاه برای جدا کردن دو طیف مختلف دانشجویان ایجاد کرده بودند، شکستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نعل وارونه آزادی بیان در آمریکا
  • فیلم| نعل وارونه به آزادی بیان در دانشگاه‌های آمریکا
  • روایتی از خلیج فارس با عکس‌هایی از مستند «دریای پارس»/ عکس
  • روایتی از ۵۳ سال تدریس و مهری ماندگار
  • روایتی مستند از دعوای ایران و افغانستان بر سر آب؛ دولت چه کرده؟ | فیلم
  • روایتی از هنرآفرینی هنرمندان نصف‌جهان در قطب عاشقی عالم، «کعبه»
  • پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده
  • مستند جوانمرد؛ روایتی از زندگی شهید غیرت حمیدرضا الداغی
  • هفته گرافیک افتتاح شد/ دفاع تمام قد کلهرنیا از سیاست جدید انجمن
  • سپاهان ستاره‌اش را دوباره به خدمت گرفت!