Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهوری آمریکا در آستانه سفر به انگلیس در گفتگویی این کشور را به تحقق برگزیت بدون توافق تشویق کرد.

 «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا در گفتگو با روزنامه ساندی تایمز با بیان اینکه اتحادیه اروپا باید به مطالبات انگلیس درخصوص برگزیت پاسخ مثبت دهد، اظهار داشت: انگلیس در صورت عدم دریافت مطالبات خود از اتحادیه اروپا ضمن خودداری از پرداخت ۳۹ میلیارد پوند بابت لایحه جدایی، این اتحادیه را بدون توافق ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهوری آمریکا که قرار است به زودی به منظور دیدار با مقامات انگلیس به این کشور سفر کند همچنین افزود: من معتقدم که «نایجل فاراژ» رئیس حزب تازه تاسیس برگزیت می تواند کرسی نخست وزیری انگلیس را در اختیار بگیرد.

ترامپ با تاکید بر لزوم حضور فاراژ در مذاکرات برگزیت با اروپا خاطرنشان کرد: فاراژ می تواند با ارائه طرح ها و برنامه های سنجیده مسیر مذاکره با اروپا را به خوبی در دست گرفته و هدایت کند. در شرایط کنونی اگر اتحادیه اروپا به خواسته های انگلیس جامه عمل نپوشاند این کشور بدون درنگ و بی توجه به توافق صورت گرفته باید جدایی خود از اتحادیه را اعلام کند.

یکی از محورهای اصلی گفتگوی ترامپ در سفر به انگلیس که از دوشنبه آغاز می شود، برگزیت است.  / مهر

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۳۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!

ترامپ به اعتراضات حمایت از فلسطین در تجمعات دانشجویی اخیر در آمریکا واکنش نشان داد و خواستار توقف آن شد.   به گزارش ایسنا، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق و کاندیدای جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا در رسانه اجتماعی خود با نام «تروث سوشال» به تجمعات اخیر حمایتی از فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا پرداخت.   به نقل از شبکه خبری فاکس نیوز، وی در یک مطلب که در این رسانه اجتماعی منتشر کرد، نوشت: «همین الان اعتراضات را متوقف کنید!»   این مطلب در حالی منتشر شده که تعدادی از دانشجویان در جریان اعتراضات سراسری به اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه دستگیر شده‌اند.   همچنین این گفته‌ها در حالی مطرح شده که ترامپ در مطلبی دیگر به «جو بایدن حقه باز» پرداخته و او را بدترین رئیس‌جمهور در تاریخ ایالات متحده توصیف کرده است. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: گسترش اعتراضات دانشجویی حامی فلسطین از آمریکا به فرانسه واکنش عباس عبدی به اعتراضات دانشجویان در آمریکا: از این تنور نانی برای اصولگرایان پخته نمی‌شود نقشه جهانی اعتراضات دانشجویی ضداسرائیلی (+عکس)

دیگر خبرها

  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • تورم بیشتر برای انگلیسی‌ها در سایه کنترل‌های جدید برگزیتی
  • برنامه‌های آمریکا و اروپا برای نفوذ در قفقاز
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • تلاش مکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته ای مستقل
  • تلاش ماکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته‌ای مستقل
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • گاریباشویلی قطعنامه پارلمان اروپا علیه گرجستان را رد کرد
  • چین از اتحادیه اروپا می‌خواهد تا سیاست‌های تجاری «تبعیض آمیز» را متوقف کند