Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر تسهیل گری و توسعه محلی محلات باغ خلج و رودکی امروز( ۱۲ خرداد) با حضور مسئولان استانی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک،‌ دفتر تسهیل گری و توسعه محلی محلات باغ خلج و رودکی با حضور اکرمی معاون سیاسی، امنیتی، ‌اجتماعی، ‌فتح آبادی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی، حجت الاسلام قربانپور مدیرکل تبلیغات اسلامی، شفیعی شهردار اراک، اعضای شورای شهر، جمعی از مسئولان مربوطه  و مردم منطقه باغ خلج(کوی امام سجاد(ع)) افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

با قرار گرفتن استان مرکزی در زمره استان‌های برخوردار از اعتبارات سکونت‌های غیررسمی، شورای اجتماعی کشور مجوز راه اندازی و تشکیل دو دفتر تسهیل‌گری در استان را صادر کرد که چندی پیش اولین دفتر تسهیل گری اجتماعی استان مرکزی در شهرستان ساوه و امروزدومین دفتر در باغ خلج اراک افتتاح شد.

 

 

دفتر تسهیل‌گری و توسعه محلی با هدف افزایش کیفیت زندگی مردم با استفاده از ظرفیت‌های محلی و توانمندسازی مردم و تقویت مشارکت‌های مردمی افتتاح شد.

 

 

لازم به ذکر است،  راه اندازی دفاتر تسهیل گری از سال 96 در شورای اجتماعی کشور تصویب شد و در حال حاضر 125دفتر تسهیل گری امور اجتماعی و فرهنگی در سطح کشور فعالیت می کند تا سال گذشته 10 استان کشور از اعتبارات شورای اجتماعی در سکونتگاه‌های غیر رسمی برخوردار بودند و با پیگیری‌های استاندار مرکزی و دفتر اجتماعی استانداری، استان مرکزی هم در زمره استان‌هایی قرار گرقت که می بایست از اعتبارات سکونتگاه‌های غیر رسمی برخوردار شود.

پایان پیام/87

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی روز قدس روز قدس خبرگزاری شبستان استان بوشهر فلسطین معامله قرن دهه کرامت قدس راهپیمایی روز جهانی قدس تسهیل امور اجتماعی کاهش آسیب های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۳۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مثبت شدن تراز درآمد و هزینه تأمین اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ تراز منابع و مصارف تأمین اجتماعی استان مرکزی پس از ۱۰ سال مثبت شد.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان مرکزی گفت: در سال ۱۴۰۲ اقدامات خوبی در زمینه‌ی اشتغال‌زایی، راه‌اندازی کارگاه‌های تعطیل و نیمه تعطیل، پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی، کاهش تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری و معرفی افراد به کارگاه‌ها و تلاش تأمین اجتماعی استان برای شناسایی کارگاه‌هایی که کارگران خود را بیمه نکرده بودند، صورت گرفت.

به گفته حسینی با اقدامات صورت گرفته در سال گذشته، تراز منابع و مصارف تامین اجتماعی استان -بدون درمان- پس از ۱۰ سال مثبت شد و تعداد کارگاه‌های فعال در سطح استان نیز به ۲۵ هزار و ۲۰۳ کارگاه رسید.

او افزود: برای نخستین بار به مناسبت هفته‌ کار و کارگر، ۸۰ میز خدمت این اداره‌کل تا ۱۱ اردیبهشت‌ در شهرستان‌ها دایر است.

دیگر خبرها

  • مولدسازی دارایی‌ها سیاستی کارآمد برای حل مشکلات محلات کم‌برخوردار ارومیه
  • افتتاح کتابخانه مرکزی رشت در رشد و بالندگی فرهنگی گیلان موثر است
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • ۱۰۴۰ نوجوان دهه‌هشتادی کار خود را در محلات رفسنجان آغاز کردند
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها
  • لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات
  • اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی راهی عربستان شد
  • مثبت شدن تراز درآمد و هزینه تأمین اجتماعی
  • افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز