Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@06:00:38 GMT

برگشت شبکه برق به حالت اولیه مناطق سیل زده هدف ماست

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۵۳۸۴۰

برگشت شبکه برق به حالت اولیه مناطق سیل زده هدف ماست

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: بازسازی اساسی و برگشت شبکه برق به حالت اولیه مناطق سیل زده هدف ماست.

به گزارش ایسنا، غلامعلی رخشانی‌مهر در مراسم امضای تفاهم‌نامه بازسازی شبکه‌های توزیع برق پلدختر و معمولان اظهار کرد: تقریباً تمامی کشور دستخوش حوادث می‌شود و مهم‌ترین مشخصه شرکت توانیر پای کار آمدن تمامی استان‌ها در بحث حوادث است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این شرکت عزم جدی برای بازسازی اساسی شبکه برق مناطق سیل زده دارد و اقدامات اولیه طی همان ساعات ابتدایی انجام شده است.

این مسئول بیان کرد: بازسازی اساسی و برگشت شبکه به قبل سیل و پیک سال جاری از اهداف ماست تا اگر حادثه‌ای اتفاق افتاد مردم متضرر نشوند.

رخشانی‌مهر با بیان اینکه قصد داریم این پروژه‌ها را طی سال آتی به سرانجام برسانیم، ادامه داد: امیدواریم بتوانیم تا پایان امسال پروژه برق پایدار و بدون افت فشار را ایجاد کنیم.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر با اشاره به نزدیک شدن به پیک تابستانی گفت: باید با اقدامات اساسی، مدیریت مصرف و همچنین تغییر ساعات ادارات کمترین مشکل را در این رابطه داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: با مجموعه اقداماتی که انجام می‌شود تابستان مطمئنی را به لحاظ تأمین برق خواهیم داشت.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۳۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، صالحی گفت: با هدف تأمین کالا‌های مورد نیاز جامعه، از نیمه دوم اسفند پارسال تا کنون، بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی تنظیم بازار به این شهرستان اختصاص یافته است که به‌منظور کنترل قیمت در حال توزیع هستند.

او افزود: اقلام طرح تنظیم بازار به میزان ۸ تن برنج وارداتی هندی، ۵ تن شکر، ۴ تن گوشت منجمد بوده که با نرخ مصوب دولتی در این شهرستان توزیع شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان اظهارداشت: توزیع برنج هندی با قیمت کیلویی ۳۵هزار تومان و همچنین شکر با قیمت کیلویی ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان و گوشت منجمد کیلویی ۳۱۰ هزار تومان در فروشگاه اقتصاد مقاومتی توسط اتحادیه تعاونی روستایی سپیدان عرضه شده است.

صالحی یادآور شد: همچنین شش و نیم تن میوه شب عید شامل سیب سفید و قرمزبه قیمت ۲۶ هزار تومان، پرتقال هر کیلو ۱۸ هزار و ۳۰۰ تومان و خرما کیلویی ۵۴ هزار و ۵۰۰ تومان تأمین و در سطح شهرستان توزیع شد.

او گفت: در روز‌های آینده مرغ منجمد نیز برای کنترل بازار مرغ گرم در شهرستان توزیع خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان تصریح‌کرد: به منظور مقابله با گران‌فروشی و احتکار اقلام و کالا‌های اساسی، بازرسی از فروشگاه‌های مربوط، توسط بازرسان این مدیریت و اتاق اصناف شهرستان به‌طور منظم صورت‌می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • ۵۰۰۰میلیارد ریال نقدینگی به بورس انرژی تزریق شد
  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز
  • تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی
  • برای دومین بار؛ تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • نمای عمارت منصوب به فخرالدوله به حالت اولیه برگشت
  • کنتورهای هوشمند موجب صرفه جویی برق شدند