Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور شرایط و مهلت ثبت‌نام در کمیسیون تخصصی شورای عتف خبر داد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه پیام نور، محمدعلی کریمی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور گفت: متقاضیان عضویت در کمیسیون‌های تخصصی شورای عالی عتف باید ضمن شناخت از ساختار دولت، مجلس و دستگاه‌های اجرایی کشور، دارای سابقه فعالیت‌های اجرایی حرفه‌ای در حوزه پژوهش و فناوری باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کریمی افزود: داوطلبان همچنین باید آشنا به ساختار سیاست گذاری حوزه پژوهش و فناوری، علاقمند به عضویت در کمیسیون‌های تخصصی و دارای حداقل مرتبه دانشیار از لحاظ علمی باشند. متقاضیان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی دبیرخانه شورای عالی عتف به آدرس www.atf.gov.ir درخواست عضویت خود را ثبت کنند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور یادآور شد: شورای عالی عتف در سال ۱۳۸۳ با هدف ایجاد هماهنگی و یکپارچگی در سیاست گذاری کلان اجرایی تشکیل شد؛ به موجب قانون مصوبه‌های این شورا پس از ابلاغ ریاست جمهوری برای همه دستگاه‌های اجرایی کشور لازم الاجراست.

وی تصریح کرد: سیاست گذاری و برنامه ریزی‌های کلان کشوری، حمایت و تامین منابع حوزه‌های علوم، تحقیقات و فناوری، پایش و همچنین ارزیابی از جمله وظایف شورای عالی عتف به شمار می‌رود.

به گفته این عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور، این شورا متشکل از ۹ کمیسیون تخصصی با اعضای حقوقی و حقیقی است که برای یک دوره ۴ ساله انتخاب می‌شوند و در حوزه‌های تخصصی به ارائه مشاوره‌های تخصصی می‌پردازند. دبیرخانه شورای عالی عتف به منظور ارتقای کیفیت، ترمیم و انتخاب اعضای جدید کمیسیون‌های تخصصی، اقدام به جذب صاحب نظران از مراکز علمی و شرکت‌های دانش بنیان کرده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: داوطلبان واجد شرایط عضویت در این کمیسیون حداکثر تا روز چهارشنبه ۲۹ خرداد ماه جاری فرصت ثبت درخواست در پایگاه را دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور کمیسیون تخصصی شورای عتف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۴۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه فرهنگی کشور درحال بازنویسی است

حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه امروز در نشست روسای حوزه‌های علمیه، نخبگان، دانشجویان، اساتید و هیأت رئیسه دانشگاه‌های گلستان گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال‌های اخیر براساس نیاز‌های عصر جدید در موضوعاتی مانند تهیه سند امنیت غذایی، سند هوش مصنوعی و سند فناوری کوانتونومی متمرکز شده است.

وی افزود: علت تحریم این شورا از طرف دولت‌های غربی، تمرکز فعالیت‌های جدی ما در زمینه علوم جدید بوده است.

حجت الاسلام خسروپناه گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی در زمینه راهکار‌های مقابله با مهاجرت نخبگان و تحقق الگوی حکمرانی نخبگانی نیز فعالیت‌های خوبی انجام داده است.

وی افزود: با تلاش‌های چند دهه اخیر در زمینه توسعه علوم انسانی و اسلامی، امروز ایران به یکی از کشور‌های شاخص در رشد کیفی این علوم تبدیل شده و هیچ کشوری به اندازه ما در این عرصه پیشرفت نداشته است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد: سند دانشگاه اسلامی در سال‌های گذشته در این شورا مصوب شده است و با اجرای این سند غالب مشکلات فرهنگی در دانشگاه‌ها رفع خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • انتصاب رییس و اعضای شورای علمی و فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی
  • ابلاغ مأموریت ویژه برای آموزش‌های تخصصی به قضات
  • اعضای شورای فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم منصوب شدند
  • نقشه فرهنگی کشور درحال بازنویسی است
  • الزام شورای عالی معماری جهت تعیین حدود مرزی شهر پردیس
  • ادعا درباره اشکال در مفاد قرارداد‌ حمل‌و‌نقلی چین مردود است
  • تصویب سند هوش مصنوعی در کشور به کجا رسید؟
  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • دهه سرآمدی آموزش فرصت مغتنمی برای ادای احترام به پیشگامان ساحت تولید و نشر معرفت و حکمت است