Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سومین مرحله از رقابت های تیراندازی خراسان رضوی با عنوان جام رمضان جمعه 10 خرداد ماه با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

این مسابقات با حضور تیراندازانی از سراسر خراسان رضوی در سه رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان در محل سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شد.

در این دوره از مسابقات در رشته تفنگ رده سنی بزرگسالان، عطیه جانگداز، محمدرضا صیادی و محمدرضا زهانی و در رشته تپانچه بادی حسین جعفرزاده ، کیهان میزانی و روح ا… شوشتری به ترتیب جایگاه اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رده سنی جوانان رشته تفنگ بادی نیز علی گرمابی ، زهرا حیدری و سجاد کشتانیان و در رشته تپانچه بادی نسیم غلامزاده و الهه فتاحی به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

همچنین در رشته تفنگ بادی رده سنی نوجوانان، هدیه عطارحسینی ، فاطمه مرادی و دیانا علیزاده و در رشته تپانچه بادی عارفه جانگداز، آیناز عرب محقی و هلیا الله یاری به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

گفتنی است؛ طی مراسمی به نفرات برتر حکم و جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیراندازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۴۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان جام حذفی ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟

آفتاب‌‌نیوز :

سهمیه ایران در این فصل از رقابت‌های لیگ نخبگات آسیا ۱+۲ خواهد بود. از همین‌رو تیم‌های اول و دوم این فصل از لیگ برتر می‌توانند سهمیه مستقیم حضور در این رقابت‌ها را کسب کنند.

شایعاتی مبنی بر اینکه سهمیه پلی‌آف لیگ نخبگان در اختیار تیم سوم لیگ‌برتر قرار می‌گیرد و قهرمان جام حذفی به سطح دوم لیگ قهرمانان صعود می‌کند شنیده می‌شد، اما مسعود روشنک مسئول جام حذفی فوتبال ایران بعد از قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها به صورت رسمی اعلام کرد که قهرمان این فصل از رقابت‌های جام حذفی به پلی‌اف لیگ نخبگان صعود می‌کند.

با این تفاسیر تیم سوم لیگ برتر فوتبال به صورت مستقیم راهی لیگ قهرمانان آسیا (سطح دوم) می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو + اسامی و برنامه مسابقات
  • معرفی شهید سرسنگی به عنوان شهید شاخص استان یزد
  • قهرمان جام حذفی ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند
  • رقیه شجاعی از راهیابی به فینال تفنگ سه وضعیت بازماند
  • برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید
  • رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی