Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-06@15:09:25 GMT

جنایت‌اقتصادی اردوگاه‌دروغ ۱۰ساله‌شد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۵۴۶۶۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد ایمانی فعال رسانه‌ای و تحلیلگر مسائل سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت:

محمد رضا خاتمی دبیر کل حزب منحله مشارکت به خاطر ادعای دروغ تقلب ۸ میلیونی در انتخابات ۸۸ محاکمه شد. البته این دروغ بزرگ، محاکمه هم دارد؛ جنایتی که جشن ۴۰ میلیونی مردم سالاری را تبدیل به مصیبت و بحران کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته از خاتمی تا تاج زاده و دیگران بعدها در پستوها اذعان کردند که ادعای ۱۱ میلیون تقلب، دروغ بوده و نا ممکن است. اما امثال رضا خاتمی در کنار محاکمه و مجازات برای این دروغ، باید برای زمینه سازی تحریم‌های شدید دشمن مجازات شوند.

آنها ۱۰ سال قبل به واسطه فتنه سبز و اجتماعات ضد انقلابی نظیر ماجرای روز قدس -شعار نه غزه نه لبنان که به جسارت علیه امام و رهبری و سپس جنایت روز عاشورا توسعه یافت- دشمن منهزم در فتنه سیاسی را وسوسه کردند سراغ فشار اقتصادی علیه ملت ایران برود.

قرائن و مستندات فراوانی در این باره در رسانه‌ها منتشر شده که ثابت می‌کند فرستادگان سران فتنه سبز و افراطیون مدعی اصلاحات، گرای تحریم‌ها را در ملاقات با مقامات آمریکایی دادند اما همان جا گفتند تحریم‌ها باید دفعتا و به شکل فلج کننده اعمال شود، نه اینکه تدریجی باشد و مانند واکسن عمل کند.

خیانت تحریم‌ها و آثار اقتصادی منفی حاصل از آن، زیر سر جماعت شکست خورده در فتنه سیاسی است؛ ضمن اینکه سو مدیریت فعلی در دولت نیز به عهده آنهاست؛ چه اینکه همین رضا خاتمی سال ۹۶ تصریح کرد ما اصلاح طلبان، تضمین وعده‌های دولت هستیم.

آنها بارها تصریح کردند دولت روحانی را رحم اجاره‌ای و کاتالیزور خود برای تسریع معارضه با انقلاب و نظام می‌دانند؛ بنابراین مضایقه نکردند از اینکه با حمایت از پیدایش مدیریتی منفعل و معطل و فرصت سوز، معیشت مردم را در معرض نابودی قرار دهند.

مجموعه این رفتارها، یک جنایت ضد نسلی علیه ملت خود است و مجازاتی در خور می‌طلبد. آنها نوک پیکان جنگ اقتصادی- سیاسی ۱۰ سال گذشته دشمن هستند و باید این پیکان با نوکش شکسته شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۴۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کونسیسائو: طارمی جوری بازی کرد انگار قرارداد ۱۰ساله دارد

تیم فوتبال پورتو بامداد امروز در سی‌ودومین بازی‌اش در فصل جاری لیگ برتر پرتغال در خانه چاوز با 3 گل پیروز شد. مهدی طارمی، مهاجم پورتو زننده گل سوم تیمش در دقیقه 73 از روی نقطه پنالتی بود و همچنین گل دوم پورتویی‌ها در دقیقه 1+45 را ساخت.

سرجیو کنسیسائو، سرمربی تیم فوتبال پورتو در نشست خبری پس از بازی برابر چاوز با اشاره به درخشش مهدی طارمی گفت: همان‌طور که در این بازی دیدید، مهدی طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است و طوری بازی کرد که انگار قرارداد 10 ساله دارد. این برای من مهمترین چیز است. احمقانه است که از چنین بازیکن باکیفیتی تا ماه ژوئن استفاده نکنیم، زیرا فکر می‌کنم فصل آینده به تیم دیگری می‌رود.

کنسیسائو افزود: بازیکنانی دیگری هم هستند که می‌توانند بروند. آنهایی که قرارداد 4 ساله دارند اما گاهی نمی‌توانند همانند طارمی با همه توان خود بازی کنند. فوتبال امروز این‌گونه است و این فقط مربوط به پورتو نیست. فوتبالیست‌ها وقتی به یک سنی می‌رسند، باشگاه‌ها هزینه‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و گزینه‌های آنها با بازیکنان می‌تواند متفاوت باشد که باید به آن احترام بگذاریم.

سرمربی پورتو افزود: طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است و او را همانند دیگر بازیکنان تیمم دوست دارم، زیرا آنها بچه‌های من هستند. با این حال که هر بازیکنی که بیشترین تلاش را در تمرین دارد و می‌تواند بازیکن مهم در زمین باشد، شانس بازی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • نخست‌وزیر بلژیک: در حال بررسی اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه اسرائیل هستیم
  • ارتکاب جنایت جدید رژیم صهیونیستی در النصیرات غزه+فیلم
  • دهه ۹۰؛ دهه‌ی «رکود، عبرت، تجربه»
  • رویکرد ایدئولوژیک دولت رییسی، ریشه ادامه چالش‌های اقتصادی
  • کونسیسائو: طارمی جوری بازی کرد انگار قرارداد ۱۰ساله دارد
  • تحریم‌های اقتصادی به قالی‌بافان سنتی در ایران ضربه زده است
  • رشد اقتصادی کشور با مشارکت مردم در گروی دانش بنیان شدن صنایع بزرگ است
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • فتنه با لباس مشکی تا انحراف در دین/تقیه سازو کار امام صادق بود
  • رکوردشکنی در فروش نفت و رشد اقتصادی بالا با تکیه بر بازطراحی تجارت انرژی در دولت سیزدهم