Web Analytics Made Easy - Statcounter

حدود یک سال پیش به‌دنبال کشف جسد زن جوانی به نام رویا در آپارتمان خواهر شوهرش در کرج تحقیقات جنایی برای دستگیری قاتل وی آغاز شد.

به گزارش ایران، گزارش پزشکی قانونی نشان می‌داد قاتل بعد از تعرض به این زن او را خفه کرده است. درحالی که رمزگشایی برای حل معمای این قتل از سوی کارآگاهان جنایی استان البرز ادامه داشت، جسد شوهر این زن نیز مدتی بعد در بیابان‌های اطراف هشتگرد کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهاد ۳۲ ساله در اثر ضربه‌های متعدد چاقو به قتل رسیده و جسدش در بیست کیلومتری هشتگرد رها شده بود که توسط مأموران گشت کلانتری کشف شد.

بررسی این دو جنایت خانوادگی که به نظر می‌رسید با هم ارتباط دارد در حالی که ابهام‌های زیادی داشت در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت تا اینکه مشخص شد رویا یک شب قبل از حادثه با خواهرشوهر خود قرار ملاقات گذاشته بود تا روز بعد با هم به خرید بروند. بدین ترتیب «پروین» خواهرشوهر مقتول تحت بازجویی قرار گرفت، اما او از ارسال چنین پیامکی اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: شب قبل از قتل تلفن همراهم دست شوهرم بوده است.

داماد خانواده به نام مسعود خیلی زود تحت بازجویی قرار گرفت. وی در ابتدا منکر اتهام‌هایش شد، اما طولی نکشید که در بازجویی‌های فنی لب به اعتراف گشود و راز جنایتش را بازگو کرد.

مسعود در شرح ماجرا گفت: رویا زن برادر همسرم بود. از او خوشم می‌آمد شب قبل از حادثه با گوشی همسرم به او پیام دادم که فردا به خانه ما بیا تا با هم به خرید برویم که او هم قبول کرد. سر ساعت مقرر همسرم را به جایی فرستادم و بعد خودم در پارکینگ خانه‌مان منتظر ماندم تا رویا بیاید. وقتی او را دیدم گفتم پروین در خانه منتظرت است. رویا بالا رفت ومن به دنبال او رفتم بعد ناگهان از پشت او را گرفتم. شوکه شده بود، ولی نتوانست زیاد مقاومت کند. وقتی به او تجاوز کردم از ترس خفه‌اش کردم. برای اینکه لو نروم با برادر زنم تماس گرفتم و گفتم خودرویم خراب شده و نیاز به کمک دارم. او را با این نقشه به ۲۰ کیلومتری هشتگرد کشاندم و او را با چاقو کشتم.

به دنبال اظهارات این مرد شیطان صفت، کیفرخواست او به اتهام قتل زوج جوان صادر شد.

بدین ترتیب این متهم از زندان به شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز به ریاست قاضی رنجبر و با حضور قاضی قیومی مستشار دادگاه منتقل شد وپای میز محاکمه ایستاد.

در این جلسه متهم انگیزه خود را از قتل رویا هوسرانی اعلام کرد و گفت: شوهرش را نیز به خاطر اینکه ترسیدم دستگیر شوم کشتم.

هیأت قضایی پس از شور صبح دیروز متهم را به اتهام دو فقره قتل عمد به اعدام محکوم کردند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: اعدام تجاوز شوهر قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۴۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن جسد مردی با دست‌و‌پا و دهان بسته در رودخانه اردل

فرماندار شهرستان اردل از پیدا شدن جسد مردی ۴۵ ساله با دست و پا و دهان بسته در این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

یعقوب شکوهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، با اشاره به تماس اهالی یکی از روستاهای شهرستان اردل در خصوص پیدا شدن یک جسد در رودخانه، اظهار داشت: بر اساس این تماس در کنار رودخانه‌ای در روستای بالد شهرستان اردل یک جسد مرد پیدا شد.

وی با اشاره به حاضر شدن دستگاه‌های ذیربط پس از تماس از جمله اورژانس، هلال احمر، دادستان و فرماندار، عنوان کرد: طبق بررسی، جسد فردی غرق شده در آب، با دست و پای بسته و پارچه و چسب بر دهان، در این رودخانه پیدا شد.

فرماندار شهرستان اردل با اشاره به اینکه هویت این مرد 45 ساله نامعلوم است، خاطرنشان کرد: جسد برای انجام آزمایش‌ها به پزشکی قانونی شهرکرد منتقل شد. این جسد 2 هفته در آب بوده است.

انتهای پیام/7540

دیگر خبرها

  • اندونزی پس از 68 سال یک رویا دارد
  • دستگیری مردی که دایی و خاله‌اش را کشت
  • «۳۱ رویا» از جواد مولانیا به روی صحنه می‌رود
  • نه از یاران «ب. ز» می‌گویند نه مسائل مالی پرونده را شفاف می‌کنند
  • طلاق از شوهر به‌خاطر خیلی خوب‌بودن!
  • جواد مولانیا «سی و یک رویا» را به صحنه می‌برد
  • لبه تیغ
  • پیدا شدن جسد مردی با دست‌و‌پا و دهان بسته در رودخانه اردل
  • قصه زهره و نوش‌آفرین خانم و نخستین مدرسه دخترانه طرشت | مکتب‌خانه‌های طرشت را زنان مدیریت می‌کردند
  • اجازه اعدام درختان در پارک لاله را نخواهیم داد