Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در صدد احداث صد هزار نیروگاه هستیم که به همت نیرو‌های بسیجی و جهادی مخلص و متخصص این امر محقق خواهد شد.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار غلام حسین غیب پرور در ضیافت افطار بسیج و اصحاب رسانه که به میزبانی سازمان بسیج رسانه برگزار، گفت: در رسانه‌های جمعی و فضای رسانه‌ای کشور به امور جوانان پرداخته نشده و متأسفانه تلاشی به اندازه کافی در این راستا صورت نپذیرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه با اشاره به باور بسیج و داعیه تعامل با دولت افزود: ما همواره در بسیج به پردازش این باور اهمیت ویژه‌ای داده‌ایم که باید در تعامل با دولت حرکت کنیم و این پیش فرض ما است.

سردار غیب پرور با اشاره به اقدام بسیج برای احداث صد هزار نیروگاه ۵ کیلو واتی در کشور افزود: امسال با خواست خدا در صدد احداث صد هزار نیروگاه هستیم که به همت نیرو‌های بسیجی و جهادی مخلص و متخصص این امر محقق خواهد شد.

وی با اشاره به رمز حیات بسیج اظهار کرد: ما حیات بسیج را در گرو خدمت به مردم می‌دانیم و بر این باوریم که بسیج تا زمانی که در رسالت خدمت رسانی خود ایفای نقش کند مؤثر خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اعتلای بسیج، رفتار جهادی و مومنانه در مسیر خدمت، قله و هدف اصلی ما در جهت تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی گفت: ما در دهه دوم انقلاب اسلامی باید به این باور برسیم که در جهاد هستیم و لباس جهاد بر تن داریم.

سردار غیب پرور در پایان ضمن تبیین رسالت خطیر رسانه‌ها گفت: بدیهی است که نقش رسانه‌ها در دهه پنجم انقلاب بسیار سنگین‌تر از پیش است و ما در فضای عمومی جامعه نیازمند تقویت امید هستیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین ضیافت افطار ماه مبارک رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۴۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سوسن پرور و صهبا شرافتی به قضاوت مردم (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مجید و آقا معلم قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال (فیلم) توصیف جالب سوگل طهماسبی از مردم اهواز (فیلم) لحظاتی تماشایی از نفس بازغی در پشت صحنه گناه فرشته (فیلم)

دیگر خبرها

  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • تربیت نیرو‌های متخصص برای کشور بزرگترین خدمت محسوب می‌شود
  • معلمان افسران مبارزه در جنگ شناختی امروز
  • سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • شناسایی ۶۰ شهید خدمت | ساخت ۱۱ هزار مسکن
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • سردار سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • واکنش سوسن پرور و صهبا شرافتی به قضاوت مردم (فیلم)
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری