Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمانشاه گفت: مشکلات کاغذ مطبوعات با حضور نمایندگان رسانه‌ها بررسی می‌شود. ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، هوشنگ بازوند صبح امروز در نشست ستاد تنظیم بازار کرمانشاه اظهار داشت: متأسفانه به دلیل تشدید تحریم‌ها، مطبوعات استان در زمینه تأمین کاغذ دچار مشکلات جدی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری تسنیم روز گذشته در گزارشی با عنوان «مرثیه‌ای برای مطبوعات استان کرمانشاه؛ وقتی کاغذی برای چاپ ‌روزنامه وجود ندارد‌» و در گفت‌وگو با مدیران نشریات محلی استان به بررسی وضعیت انتشار آنها پرداخت.

مرثیه‌ای برای مطبوعات استان کرمانشاه؛ وقتی کاغذی برای چاپ ‌روزنامه وجود ندارد‌صنعت چاپ در آستانه ورشکستگی؛ صف‌های چند‌ متری برای خرید یک بسته کاغذ A4‌وضعیت رسانه‌های کاغذی؛ وقتی گرانی کاغذ پیکر مطبوعات را نحیف کرد

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه تداوم فعالیت مطبوعات برای توسعه استان کرمانشاه یک ضرورت جدی است عنوان کرد: متأسفانه برنامه مدونی برای ساماندهی کاغذ و توزیع کاغذ مورد نیاز مطبوعات وجود ندارد.

بازوند گفت: به منظور ساماندهی این مهم، به زودی در قالب یک نشست تخصصی موضوع تأمین سهمیه کاغذ مورد نیاز مطبوعات با حضور نمایندگان رسانه‌ها و دستگاه‌های مربوطه بررسی می‌شود.

انتهای پیام/ ز

R41380/P/S6,68/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۵۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عجیب باشگاه استقلال به برکناری شبانه خطیر

آفتاب‌‌نیوز :

خطیر برکنار شد، این تیتر اغلب رسانه‌های ورزشی در پایان هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال باشگاهی کشور بود. رسانه‌ها با انتشار تصویر صورتجلسه نوشتند در جلسه هیات مدیره استقلال با حضور افضلی، سمیعی و حیدرزاده که در هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس برگزار شد، خطیر برکنار و سمیعی به عنوان سرپرست انتخاب شد.

این در حالی بود که خطیر اعلام کرد که در دفتر کارش حضور دارد و هیچ ابلاغی هم به دستش نرسیده است. نکونام هم گویا در آسمان و در مسیر برگشت به تهران موضع گیری کرد و گفت که استقلال به آرامش رسید و همه در هواپیما خوشحال بودند.

با این حال صفحه رسمی باشگاه استقلال که پیش از این همواره درباره اخبار منتشر شده موضع گیری می‌کرد درباره این اتفاق مهم هیچ واکنشی نشان نداد و در این باره سکوت کرد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • بررسی ابعاد حادثه حریق امام زاده ابراهیم (ع) شفت با حضور میدانی استاندار گیلان+تصاویر
  • ۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • واکنش وزیر کشور به ادعای بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا
  • واکنش عجیب باشگاه استقلال به برکناری شبانه خطیر
  • واکنش مدیر رسانه سپاهان پس از ناراحتی مورایس
  • «بر بلندای حضور» برگزیدگان خود را شناخت
  • بررسی مطبوعات روز/ آقای «ب.ز»، عکس یک روزنامه های امروز ️
  • اختلاف‌ نظر مجلس و دولت؛ دلار چند؟
  • بازدید نمایندگان مجلس دوازدهم از صدا و سیما