Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-29@18:25:14 GMT

جزئیات مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در استان قزوین

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۵۵۱۸۳

جزئیات مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در استان قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با صدور اطلاعیه‌ای خواستار شرکت در مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد شد.
در این اطلاعیه آمده است: حضرت امام خمینی(ره) حقیقتی همیشه جاودان و خاموش نشدنی است به طوری که به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) «این انقلاب بی نام خمینی (ره) درهیچ کجای جهان شناخته شده نیست».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین ضمن تشکر و سپاس از حضور آگاهانه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس ازآحاد اقشار مختلف مردم شریف و قدرشناس استان قزوین دعوت می کند تا با حضور در مراسم سی امین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) بار دیگر ضمن تجدید میثاق با امام شهدا و شهیدان و تجدیدعهد با رهبری، پایبندی خود را به راه، اندیشه و نهضت عظیم خمینی کبیر به منصۀ ظهور برسانند.
در ادامه این بیانیه مراسم ویژه سی امین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و سالگرد قیام خونین یوم الله پانزده خرداد در قزوین بدین شرح اعلام شد: روز دوشنبه ۱۳ خرداد از هنگام نماز ظهر و عصر در مسجد امام خمینی (ره) غیاث‌آباد و از ساعت ۱۹ در حسینیه امامزاده حسین(ع) برگزار می‌شود؛ لذا از عموم مردم قزوین دعوت شده است در این مراسم شرکت کنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: 14 خرداد ارتحال امام خمینی سالگرد امام خمینی ایکنا قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۵۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم تشییع مرحوم «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، با حضور اعضای بیت امام خمینی، جمعی از علما، فضلا و روحانیون در قم برگزار شد.

مرحوم معصومه حائری نوه مرحوم حضرت آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری یزدی (ره)، موسس حوزه علمیه قم و فرزند مرحوم آیت الله شیخ مرتضی حائری یزدی صبح روز پنجسنبه پس از طی دوره ای بیماری در گذشت. در ادامه تصاویری از این مراسم را مشاهده می‌کنید.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900226

دیگر خبرها

  • کُرسی آینده‌پژوهی یونسکو به قزوین آمد
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد