Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@00:09:10 GMT

جزئیات سانحه مرگبار بازیکن سابق رئال +عکس

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۵۵۲۰۳

جزئیات سانحه مرگبار بازیکن سابق رئال +عکس

همزمان با انتشار جزئیات بیشتر از حادثه‌ای که منجر به مرگ بازیکن سابق تیم ملی اسپانیا شد، اتحادیه فوتبال اروپا از برنامه این سازمان برای گرامیداشت یاد او خبر داد.

به گزارش مشرق، خوسه آنتونیو ریس، بال اسپانیایی سابق تیم‌های سویا، رئال‌مادرید، اتلتیکومادرید، آرسنال و اسپانیول در یک حادثه رانندگی در سن ۳۵ سالگی در گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش نشریه دیلی‌میل بازیکن سابق تیم ملی اسپانیا در مسیر میان شهر زادگاهش اوتررا و سویا، دچار این حادثه شد، حادثه‌ای که در عکس‌های منتشر شده، بسیار دلخراش به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

درگذشت ستاره سابق رئال در ۳۵ سالگی +عکس

طبق اعلام تلویزیون اسپانیا، این حادثه در ساعت ۱۱:۴۰ به وقت محلی رخ داد که طی آن خودروی ریس که علاوه بر او دو سرنشین دیگر هم داشت، واژگون و دچار حریق می‌شود. در این حادثه علاوه بر ریس، پسر عموی ۲۳ ساله او جاناتان ریس هم جان خود را از دست داده، اما سرنشین سوم تنها دچار سوختگی شده و جان سالم به در برده است.

به دنبال درگذشت ریس که سه فرزند، شامل دو دختر و یک پسر دارد، فدراسیون فوتبال اسپانیا، تمامی بازی‌های لیگ‌های دسته دوم و سوم این کشور را به تعویق انداخت و قرار است همه بازی‌ها به صورت همزمان در روز سه‌شنبه این هفته برگزار شوند. همچنان اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) هم اعلام کرد که فینال امشب لیگ قهرمانان اروپا هم با یک دقیقه سکوت در ورزشگاه واندمتروپولیتانوی مادرید آغاز می‌شود.

رئیس تنها بازیکن است که ۵ بار سابقه قهرمانی در لیگ اروپا را دارد. او دو بار با اتلتیکومادرید و سه بار با سویا موفق به کسب این افتخار شد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی امام جمعه کازرون بازار سکه و ارز قتل همسر نجفی تیم ملی اسپانیا رئال مادرید فوتبال مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۵۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو

به گزارش "ورزش سه"، اوضاع در مورد آینده فدراسیون فوتبال اسپانیا در حال پیچیده شدن است. تصمیم شورای عالی ورزش برای ایجاد کمیسیون نظارت بر فدراسیون فوتبال باعث ناراحتی یوفا شده است. بعد از برکناری روبیالس، پدر روشا جانشین موقت او شد ولی اخیرا اتهاماتی به او نیز وارد شده تا از حضور در انتخابات ریاست محروم شود. در واقع فدراسیون فوتبال اسپانیا اکنون بدون رئیس است.

بنابراین، صرف نظر از تصمیم کمیته راهبری شورای عالی ورزش، دخالت احتمالی دولت هرگز به مذاق فیفا و یوفا خوش نمی آید.

فیفا بارها تاکید کرده است که سیاستمداران و دولت نباید در تصمیمات فدراسیون فوتبال یک کشور دخالت کنند و به همین منظور اخطار اول به اسپانیا داده شده است. مارکا امروز نوشت که حالا حضور اسپانیا در جام ملت‌های اروپا و باشگاه‌های این کشور در رقابت‌های اروپایی فصل آینده در خطر جدی قرار دارد.

دیروز اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه دولت اسپانیا کنترل فدراسیون را در دست گرفته و همین زنگ خطر را به صدا درآورد. موضوع جدی است و هم یورو 2024 و هم آینده تیم های اسپانیایی در اروپا در خطر قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • قانون امباپه چیست: خوش‌خدمتی یا فرصت‌طلبی!‏
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه