Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- عربستان سعودي طي دو روز پنج شنبه و جمعه سه نشست را در مکه برگزار کرد که به گواه بسيار از تحليلگران، دستاوردي براي رياض نداشته است. موضوع اين نشست ها در «مجله خبري» کانال کردي سحر بررسي مي شود. 

به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي معاونت برون مرزي رسانه ملي ، امروز در برنامه «مجله خبري» کانال کردي شبکه جهاني سحر ، درخصوص سه نشست سياسي اخير در عربستان سعودي با کارشناسان برنامه ، گفت و گو خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اين برنامه که هوشنگ شيخي به عنوان کارشناس برنامه حضور دارد درباره ايران ستيزي عربستان سعودي عليه جمهوري اسلامي ايران و تلاش براي ايجاد اجماع عليه تهران درباره مداخله کشورمان در منطقه صحبت خواهد شد. همچنين تاثير اقدامات عربستان سعودي، بر اعتبار و ظرفيت‌هاي کنفرانس همکاري‌هاي اسلامي و پيش بيني درخصوص جايگاه عربستان سعودي در معادلات سياسي منطقه در ساليان پيش رو ، از ديگر مباحثي است که در «مجله خبري» امروز بررسي مي شود. اعضاي شوراي همکاري خليج فارس و جامعه عرب روز جمعه در عربستان سعودي گرد هم آمدند.  گفتني است عربستان همزمان ميزبان کنفرانس سازمان همکاري‌هاي اسلامي، نشست اتحاديه عرب و همچنين جلسه کشورهاي عضو شوراي همکاري‌ خليج فارس است. اين برنامه به سردبيري «سهيلا قليچي و اجراي عبدالله عابدي و نسرين حاتمي امشب ساعت 22:30از کانال کردي شبکه سحر پخش مي شود.


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۵۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله دهدشتی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در نشست برنامه‌ریزی برای تولید برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در صدا و سیمای خوزستان بیان کرد: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی روز بیست و یکم اردیبهشت در حوزه‌های انتخابیه رامهرمز و رامشیر و آبادان برگزار می‌شود.

وی بر ضرورت دقیق رعایت قوانین در دور دوم انتخابات تاکید و اظهار کرد: صدا و سیما با راه اندازی کانال‌های تبلیغاتی اقدام مناسبی را در خصوص تبلیغات نامزدهای انتخابات انجام داد.

مدیرکل صدا و سیمای خوزستان در این نشست از برنامه‌ریزی برای پخش برنامه‌های تولیدی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

داریوش دبیقی تصریح کرد: برای دور دوم انتخابات برای هر نامزد یک برنامه ۲۰ دقیقه‌ای فیلم تبلیغاتی و سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای ویژه حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر اختصاص یافته که طبق دستورالعمل ستاد انتخابات صداوسیما تولید و در مرحله دوم روزهای تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی از شبکه استانی پخش خواهد شد.

کد خبر 6086301

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس
  • برگزاری نشست خبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • تلاش عربستان و امارت در موازنه بین ایران و رژیم صهیونیستی
  • برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی
  • تولید بیش از ۱۴ ساعت برنامه رادیویی در مرکز خلیج فارس
  • برگزاری نشست سیاسی توسط تشکل جامعه اسلامی تهران جنوب
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد
  • تشریح ابعاد پاسخ موشکی و پهبادی ایران در برنامه گفتگوی ویژه خبری
  • نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)